BEHRITONE - רפרנס קומפקטי לעולם האמיתי מ-Behringer
Monday, 05-12-11, 00:00, מקור: Reuven Mansharoff ::: ::: נושא: אולפן והפקה @ 37923
ה-BEHRITONE C5A וה- C50A הינם מוניטורים לתחום מלא המאפשרים להעריך כיצד המיקסים שלך יישמעו בכל מערכת בעולם האמיתי שמחוץ לאולפן, כמו ברכב, ברמקולי מחשב, בטלוויזיה, באייפוד ושאר מערכות מאותגרות תדר נמוך.
בתצורת קוביה 6.5" המזכירה את האורטונים האגדיים, המוניטור מכיל מגבר Class-D בהספק של 30 וואט ורמקול "5-1/4 לתחום מלא שתוכנן במיוחד להענקת צליל ברור ונקי.
שני הדגמים מציגים חיבוריות XLR מאוזנת ובמקביל מחברי TRS ומחברי RCA לקו לא מאוזן, ומכילים מיסוך מגנטי כדי לא לגרום להפרעה בצג מחשב סמוך.
אי אפשר שלא להשוות אותם לדגם האגדתי של אורטון, אותו מוניטור שהיווה סטנדרט באולפני הקלטה מכל גודל, שימש כמוניטור רפרנס שני ויצר מהפכה בתחום ההקלטות בשנות ה-70 ו-80.
הדגם המקורי היה פאסיבי וקטן וטכנאים למדו לאהוב אותו ולסמוך עליו בשיקולי האזנה של צרכני המוסיקה והתקשורת.
ה-C50A מציג גימור לקה מבריקה, בעוד ה-C5A דומה בגימור העץ לדגם המקורי, כך שכל אחד מהדגמים יכול למצוא את מקומו בהתאם לסביבת האולפן. שניהם עשויים MDF חזק ביותר, לעמידה ברזוננס נמוך, ופאד נאופרן כלול בחבילה לשם בידוד אקוסטי מתחתיו כאשר המוניטור ממוקם על שולחן, או שניתן להעמיד את הרמקול על סטנד מיקרופון באמצעות המתאם המובנה.
מכאן, שהדרך קלה למדי להוסיף את סוד הרפרנס של טכנאים רבים בעולם לכל אולפן, אישי או מסחרי, לקבלת תמונה שלמה יותר לגבי כיצד המיקס נשמע "שם בחוץ" במקום לנדוד עם המיקס לרכב, למערכת הביתית וכדומה ולחזור שוב לאולפן לתיקונים והתאמות.
ה-C50A מציג היענות של 90 עד 17 אלף הרץ עם אפס עיוות פאזה, מרקם פיזור הומוגני הודות לדרייבר המיוחד ומכיל ווסתי עוצמה לכיול מדויק באולפן. ה-C5A זהה בתכונות אך מציג סגנון וינטאג' בעיצובו.
בתצורת קוביה 6.5" המזכירה את האורטונים האגדיים, המוניטור מכיל מגבר Class-D בהספק של 30 וואט ורמקול "5-1/4 לתחום מלא שתוכנן במיוחד להענקת צליל ברור ונקי.
שני הדגמים מציגים חיבוריות XLR מאוזנת ובמקביל מחברי TRS ומחברי RCA לקו לא מאוזן, ומכילים מיסוך מגנטי כדי לא לגרום להפרעה בצג מחשב סמוך.
אי אפשר שלא להשוות אותם לדגם האגדתי של אורטון, אותו מוניטור שהיווה סטנדרט באולפני הקלטה מכל גודל, שימש כמוניטור רפרנס שני ויצר מהפכה בתחום ההקלטות בשנות ה-70 ו-80.
הדגם המקורי היה פאסיבי וקטן וטכנאים למדו לאהוב אותו ולסמוך עליו בשיקולי האזנה של צרכני המוסיקה והתקשורת.
ה-C50A מציג גימור לקה מבריקה, בעוד ה-C5A דומה בגימור העץ לדגם המקורי, כך שכל אחד מהדגמים יכול למצוא את מקומו בהתאם לסביבת האולפן. שניהם עשויים MDF חזק ביותר, לעמידה ברזוננס נמוך, ופאד נאופרן כלול בחבילה לשם בידוד אקוסטי מתחתיו כאשר המוניטור ממוקם על שולחן, או שניתן להעמיד את הרמקול על סטנד מיקרופון באמצעות המתאם המובנה.
מכאן, שהדרך קלה למדי להוסיף את סוד הרפרנס של טכנאים רבים בעולם לכל אולפן, אישי או מסחרי, לקבלת תמונה שלמה יותר לגבי כיצד המיקס נשמע "שם בחוץ" במקום לנדוד עם המיקס לרכב, למערכת הביתית וכדומה ולחזור שוב לאולפן לתיקונים והתאמות.
ה-C50A מציג היענות של 90 עד 17 אלף הרץ עם אפס עיוות פאזה, מרקם פיזור הומוגני הודות לדרייבר המיוחד ומכיל ווסתי עוצמה לכיול מדויק באולפן. ה-C5A זהה בתכונות אך מציג סגנון וינטאג' בעיצובו.