תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 12:02
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הבדלי עוצמת הקול בשידור -!-
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (380) › תצורת הדפסה
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הסלון

הבדלי עוצמת הקול בשידור
שלחתי/התלוננתי - זה מטריד אותי
80%
 80%  [ 56 ]
לא אתלונן ולא אשלח - אין לי בעיה עם הנושא
7%
 7%  [ 5 ]
לא מענין אותי, או אין סיכוי
12%
 12%  [ 9 ]
סך-הכל הצבעות : 70

Saibuster
הצטרף: 19 ספט' 01
הודעות: 234
מיקום: London
הודעה פורסם: חמישי 20 פבר',03 03:54   
עברו יומיים ואף אחד מהגורמים לא החזיר תשובה לתלונה ששלחתי...
נראה לי שנוצר פה אפקט כדור שלג וכל האימיילים שלהם מפוצצים בתלונות #smile

כל הכבודה לפורום!!!
#clap
_________________
"Adventure, excitment , the jedi craves not these things"
t-kol
S.Supporter
הצטרף: 05 נוב' 01
הודעות: 2949
מיקום: אשדוד ו גן-יבנה
הודעה פורסם: חמישי 20 פבר',03 08:30   
כשהמכתב אוטומטי, כנראה גם התשובה...........
זה מה שמצאתי הבוקר באימייל:
שלום רב
תלונתך כמו תלונות אחרות בענין כבר הועברה לטיפול
יום טוב
יהודית

והשולחת: יהודית לוי
מתבל
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
צפיפות אנרגיה
הודעה פורסם: חמישי 20 פבר',03 10:42   
אני מתבייש פה בפני כולם, שמגיל 12 ועד היום, התקופה שבה אני עוסק בסאונד, לא עלה בדעתי התובנה שצפיפות אנרגיה היא למעשה אנרגיה צפופה של צפיפון אנרגטי המזין תשובותיו הצפופות בתוך צפיפות אנרגטית של ידע צפוף בצפיפת המועקה הציבורית.
קיבלתי תשובות:
הנה אחת -מהמשרד

הנה תכולתה:
ציטוט:
הנדון: שינוי עוצמת השידור בעת הפרסומות

1. הריני לאשר בתודה, פנייתך שבנדון.

2. עוצמות הקול נבדקות באופן קבוע על ידי בעלי הרשיונות לשידורי כבלים ומכוילות לרמות שוות בכל הערוצים המשודרים ממוקד השידור.

3. החברות המפרסמות לרבות מפיקי הערוצים המעונינים בתשומת לב הצופים דואגים לשידור הפרסומות/פרומו בצפיפות אנרגיה גבוהה אך עדיין בעוצמות השידור התקניות.

4. בעולם הבעיה ידועה ואולם עדיין לא נמצא תקן או המלצה אשר יפרט את הפרמטרים והערכים אותם ניתן למדוד ולחייב את החברות המשדרות.
5. אנו מקווים שבעתיד יקבע תקן לנושא זה ובכך תבוא הבעיה על פתרונה.

בכבוד רב,
מירב שטרוסברג-אלקבץ
ממונה פניות ציבור

-------
וזה עוד לפני שעניתי להם מקצועית...
-----
ועוד:
ציטוט:
פנייתך הועברה לטיפול הגורמים המקצועיים במשרד.
לבירורים נוספים, נא פנה אל:

פניות בנושאי שירותי דואר: יגאל לוי, טלפון 03-5198115 E-mail: leviy@moc.gov.il

פניות בנושאי שירותי בזק, שירותים בין-לאומיים ושירותי רדיו-טלפון-נייד (סלולארי):
מאיר בן בסט, טלפון 03-5198231 E-mail: benbassatm@moc.gov.il

פניות בנושאי שירותי טלוויזיה בכבלים ולוויינים: מירב שטרוסברג טלפון 02-6702200
strosbergm@moc.gov.il .E-mail:

עכשיו מענין אם כולם קיבלו אותה תשובה, אז אפשר כבר לנסח את המענה לתשובה.
Places
Act Compatible
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 583
מיקום: Ro.S
הודעה פורסם: חמישי 20 פבר',03 12:29   
אני קיבלתי תשובה ש"הנושא בטיפול, תודה".
Saibuster
הצטרף: 19 ספט' 01
הודעות: 234
מיקום: London
הודעה פורסם: חמישי 20 פבר',03 12:58   
צפיפות אנרגיה?! :spin:

ראובן, תן להם שיעור בסאונד על התשובה המגוחכת הזאת!! :2gunfire:
_________________
"Adventure, excitment , the jedi craves not these things"
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: חמישי 20 פבר',03 14:57   
ראשית, אני שמח שמשרד התקשורת הגיב כמעט מיד. זה לזכותם.
הריני מגיב מיד כדי לשמור על חום המוצר.
להלן התגובה שלי למענה של הממונה:
ציטוט:
לכב' גב' מירב שטרוסברג-אלקבץ
תגובה למענה שקיבלתי בתאריך 19-02-2003 באמצעות הלינק:
http://www.moc.gov.il/moc/doa_iis.dll/rms_admin.read_answer/?nAnswerId_in=1045746241
הריני להגיב לכל סעיף בתשובתך לגופו:
1. הנני מודה לך על תגובתך המהירה, מה שמראה על נכונות לעזור ויעילות המשרד.
2. לתשובתך ב"עוצמות הקול נבדקות באופן קבוע על ידי בעלי הרשיונות לשידורי כבלים", הייתי מעונין לדעת מי מבצע את הבדיקות האלה בפועל, באיזו תכיפות מדובר, מהם כישוריו הטכניים וניסיונו של הבודק, לאיזה כיול-מטרה הוא מכוון, כמו גם באיזה מכשור נעשה שימוש למטרות כיול אלו, איזה ציוד משמש לשמירה על אותן רמות הכיול שאת מזכירה ב"ומכוילות לרמות שוות בכל הערוצים המשודרים ממוקד השידור", מי קבע שאותו ציוד מתאים ותקין לעבודה, ומי מפקח מטעמכם שאכן נשמרת הרמה המבוקרת, זו שנקבעה בכל נקודה ונקודה בשרשרת השידור, ובידי מי היא נקבעה?

שאלות אלו מתבקשות, וזאת לאחר שהממצאים בשטח מוכיחים שלא היו דברים מעולם, כמו גם שיחות שהיו לי עם ערוצי זהב, יס-הלווין, וביקור באולפני הבקרה של הזכיניות - כולם מצביעים על סתירה בין מה שמתבקש מאותם גורמים לבין דרך פעולתם או הבנתם בנושא הקול, תקינות השידור, בקרתו ואיכותו, שלא להזכיר את התוצאה המתקבלת ברשות הצרכן, ממנו ניטלת חרות הבחירה הפרטית באילו עוצמות שמע הוא מעונין ליהנות מחוויית השירותים אלה.
כמו כן, האם אתם, או גוף אחר במדינה, קובעים מה תחום החריגה המותר בכל נתון כיול? האם אתם מפקחים על קיום בדיקות אלו? אם כן, מי מטעמכם כשיר לפיקוח זה מבחינה טכנית, כמו כן מה ניסיונו בתחום הקול.

3. "צפיפות אנרגיה" זה מושג בעייתי בתחום התלונה ו/או המענה שלך. אמעיט בהתייחסותי לשימוש במונח, ואגיב רק שהוא לא רלוונטי.
תהיה רמת הקול שתהיה, אם משיקוליהן של הזכיניות או מתוך קביעה של גוף אחראי, היא עדיין צריכה להיות תקנית טכנית, מה גם קבועה.
גם במשהו דינמי יש מה שמכונה תחום או גבול, וכל עוד נקבעת רמה שאין לעבור אותה, יש גם לקבוע רמה ממוצעת תקנית לשידור, כזו שלא תפגום באיכות הצפייה בשידורים עליהם אתם ממונים לפקח, כמו כן שלא לגרום נזק לציוד הקצה המפיק את השידורים במתחם הפרטי של הצרכן, ולא לגרום לאיפנון-יתר של אפיק השידור הנושא תוכניות ו/או פרסומות מכל סוג שהוא.

4. ב"בעולם הבעיה ידועה ואולם עדיין לא נמצא תקן או המלצה..." הייתי שמח לדעת על סמך מה את קובעת שהבעיה הזו ידועה ולא נמצא לה פתרון? הנה:
- אם זו אכן בעיה, אז יש בינינו הסכמה בנושא.
- האזכור של "בעולם" מעלה במוחי חשש שמא לא בדקתם בתוך המדינה שלנו עצמה, לפני שהנושא נבדק גלובלית.
הריני לחדש: גם אנחנו יודעים משהו בנושא.
לא חייבים את ה"עולם" כדאי לדעת מהו סבל בתחום לחצי הקול, ויותר מכך, כיצד פותרים את הבעיה - ובקלות.
- ה"ערכים והפרמטרים אותם יש לבדוק" שהזכרת, זמינים ביותר, מה גם פשוטים להחריד.
- ב"אנו מקווים שבעתיד יקבע תקן לנושא זה ובכך תבוא הבעיה על פתרונה" אני מוצא ניסיון להדחיק את אחריות המשרד לאכיפת זכויות וחובות כל הצדדים הנוגעים בדבר.
מי שמצוי בתחום בקרת הצליל מודע לערכים ולפרמטרים האבודים שאתם מחפשים.
הרשי לי לעזור למשרד בכמה פרטים חיוניים, אשר יבהירו, כך אני מקווה, שהפתרון מצוי בצורה מאוד זמינה, מה גם זולה להפליא, ואם תסכימו להם, אז גם אשמח לעזור ביישום ותמיכה – כל זאת ללא תשלום או חיוב כלשהו.
כל שצריך זו הסכמה שיש בעיה (ולזאת כבר הסכמנו, אני מניח), ורצון לפתור אותה במהירות האפשרית.

ברגשי כבוד
ראובן מנשרוף

_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
hitphy
Act Compatible
הצטרף: 27 פבר' 02
הודעות: 710
מיקום: ת"א
הודעה פורסם: חמישי 20 פבר',03 16:06   
ראובן , לא מוותרים!
השבת אש כראוי!
אני קיבלתי את אותה תגובה מהמירב בזאת....
  VooDoo  
Act Compatible
הצטרף: 25 ספט' 01
הודעות: 1275
מיקום: Third stone from the Sun
הודעה פורסם: חמישי 20 פבר',03 21:13   
ומה ענתה לך הגברת לתשובה הטכנית?

ואגב היא סתרה את עצמה בתשובה שלה בצורה ברורה.
_________________
עצה בחינם לטכנאי הישראלי -
שירה היא כלי נגינה לכל דבר,עליה להיות בווליום אחיד עם שאר הכלים המנגנים ולא לעלות עליהם.

האתר שלי
www.mrgreen.us
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שישי 21 פבר',03 00:58   
I have received the same, and I will suggest to Mrs. Stursberg-Elkavetz 2 change her answer.

I do not publish my full answer here yet, in order not to embarrass Mrs. Stursberg-Elkavetz in the case she does change her answer.

It’s AL HAESH (I’m looking 4 some1 2 type it in HEB) but I wanted 2 let you know we are not silent @ all.

If U feel U have been swayed, respond just the same and tell Mrs. Stursberg-Elkavetz how you feel.

You don't have 2 b an expert in order 2 realize that the energy the ears perceive CAN b measured by gear.

U do it in a rough way every time U look @ a VU meter.

And U don't have 2 b an expert in order 2 expect a decent solution 4 YOUR problem from YOUR government.

Peace,

Zooot
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 21 פבר',03 11:24   
אפשר שמירב היא רק מקשרת, ואינה מוסמכת להשיב מקצועית.
דרך אגב, מ"יס" עדיין לא קיבלתי תשובה.
כדי לרענן:
פעם הייתי מחובר לכבלים דרך ערוצי זהב. הסאונד שלהם היה מהמחורבנים שאפשר, וזה כמובן השתנה אזורית. לאחר שתלונות שלי לא נענו בצורה מקצועית, כאשר התלונה המרכזית היתה שהסטריאו דפוק ולא משודר נכון, מה גם מעוות, וכל טכנאי שהגיע רק נוכח שאין לו תשובה בשבילי (חוץ מ" זו בעיה ידועה בכל הטלוויזיות"), הגיעו יום אחד כל ראשי הטכנאות הכבלית של הזכיין, עם מכשירי מדידה מצחיקים (12 איש בששה רכבים).
להזכירכם, מכשיר המדידה הטוב ביותר נמצא אצלי בגובה 1.74 מהריצפה, ואצל כל אחד זה בגובה משתנה. אבל היו לי גם מכשירים בשר וברזל זמינים.
- הוכחתי להם שהסאונד מעוות
- הוכחתי להם שהסאונד שונה בין הערוצים
- הדגמתי להם מה זה סטריאו, איך הוא אמור להישמע ולמה הוא נדפק עוד אצלם במוקד ולא בשום מקלט.
נתנו לי להבין שהסאונד לא היה ממש חשוב במוקד, וקביעת סטריאו/מונו נעשית באמצעות הצמדת חוטים גלויים עם סרט דביק.
עד כאן מנגנון בקרת האיכות של משרד התקשורות, והתקנים לשידור בישראל.
נוצרה הסכמה כללית שהם ממש לא בסדר. הם הבטיחו שהכל יתוקן עם המעבר למוקד החדש.
כיוון שעזרתי אז לחברת התוכן שלהם (איי.סי.פי) להקים אולפן בר"ג, אכן נוכחתי שהם במהלכי שדרוג מתקדמים, כמו גם אלפי ממירים חדשים בנמל.
בעייתם לאחר מכן היתה יישום לימיטר על כל הזנת לווין שמגיעה, כיוון שהתחנות לא הגיעו ברמה שווה. הוצאה. עליק.
--
ואז בא הלווין ושמחתי להחבר ל"סאונד הדיגיטלי", מה גם בניתי על מערכת קולנוע ביתית שתוזן מהדולבי-דיגיטל שהלווין יספק.
כמובן שלא נעליים, והסאונד היה נורא, אפילו "אנלוגי" זה טוב בשבילו.
טלפון לחברה, התעקשות לקבל אחראי ולא פקידה, והמומחה מודיע לי שזה בגלל שהצלחת אצלי לא מכוונת נכון. והם התעקשו לשלוח טכנאי, למרות שהתחננתי להתחשב בהגיון.
לא סאונד ולא דיגיטלי.
להסבירכם, בתחנת שידור תקנית יש מערך בקרה על אות הוידאו והאודיו היוצאים החוצה. התמונה והסאונד חייבים להיות נאמנים למקור, כל עוד זה נאמן לתקנים.
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הסלון

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12   הבא
עמוד 3 מתוך 12

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון