תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 11:35
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הבדלי עוצמת הקול בשידור -!-
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (380) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2, 3 ... 10, 11, 12   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הסלון

הבדלי עוצמת הקול בשידור
שלחתי/התלוננתי - זה מטריד אותי
80%
 80%  [ 56 ]
לא אתלונן ולא אשלח - אין לי בעיה עם הנושא
7%
 7%  [ 5 ]
לא מענין אותי, או אין סיכוי
12%
 12%  [ 9 ]
סך-הכל הצבעות : 70

  VooDoo  
Act Compatible
הצטרף: 25 ספט' 01
הודעות: 1275
מיקום: Third stone from the Sun
הבדלי עוצמת הקול בשידור -!-
הודעה פורסם: שלישי 18 פבר',03 23:26   
NiTRoX
הצטרף: 07 ינו' 02
הודעות: 340
מיקום: ת'א
הודעה פורסם: רביעי 19 פבר',03 01:03   
(לא ראיתי ת'רד בעבר, אז אם היה, אני מתנצל מראש)



ממש סיוט העניין הזה + הפרש הווליום המדהים בין ערוצים בכבלים, או אפילו בין סדרות לבין הפרומואים שביניהן, בערוצים ללא פרסומות.
שמישהו יגיד להם כבר#smile

אני במיוחד סובל, כי אין לי ווליום מהשלט...#sad
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: רביעי 19 פבר',03 05:55   
The story VooDoo has linked 2 raises some interesting issues:

1) The impressive solid views of גיורא רוזן, נציב התלונות, :

A) It takes 6 months and 35 complaints 2 check an issue that has been around 4 YEARS and the distinguished נציב התלונות could have noticed on his own TV set.

B) It takes a thorough inspection by the pros @ Misrad Hatikshoret 2 realise that “there is a problem”.

C) The “standards” probably define gain but not frequency, and the distinguished נציב התלונות would rather ignore the standard rather then simply update it.

D) The distinguished נציב התלונות ‘s job is 2 think (walla?) that complaints may (?) b justified.

E) The distinguished נציב התלונות admits there have been complaints since the early days of commercial TV i.e. 4 YEARS.
Yet only in the last 6 months the NUMBER of complaints could NO LONGER b IGNORED. (i.e. a small number of complaints MAY b ignored…)

F) A single complaint or 2 don’t require such an inspection and may b ignored by relating the complaint 2 hearing loss…

G) Ppl with hearing loss hear TOO LOUD (Pls read response #10 @ the end of the story – right on the money).


2) The story has yielded 125 responses in 1 day.

3) Most responses don’t include ACTIVE measures.

4) In a country of 6 millions, in YEARS of broadcasts, ONLY 35 (!) ppl have complained.

Read here: http://www.moc.gov.il/moc/doa_iis.dll/Serve/item/English/1.1.8.3.html
In article 7-8 the service provider must fix a problem according 2 the NUMBER of complaints, within a time frame.

Each complaint should b answered. There’s no bigger nightmare 4 a bureaucrat than additional paperwork.

So it’s all about the NUMBER of complaints, and (like everything else in life) -TIMING.

THE TIME IS RIGHT. A window of opportunity has been opened.

And we CAN do something about it. 4 ease of forum management I’ll post a following msg

Peace,

Zooot

Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: רביעי 19 פבר',03 06:14   
Ok, so the commercials and different channels' audio levels drive U nuts.

Here U can do some thing about it in 3 simple steps:


A) Send a complaint with THE SAME TEXT (copy-paste) regarding the level of commercials AND the different levels in different channels

(I 4 exaple came up with the following text:


א.נ.,

ברצוני להתלונן בדבר עוצמות השמע השונות במעבר בין ערוצים ובזמן חילוף תכנים שונים באותו ערוץ, כגון פרסומות וקדימונים (שידורי פרומו).

השינויים הקיצוניים בעוצמות השמע גורמים סבל טרדה ועגמת-נפש לי ולבני משפחתי ואינם עולים בקנה אחד עם רמת השירות המתבקשת מדמי המנוי אותם אני משלם לחברת "יס".

אבקש לקבל הבהרה באם המדובר במדיניות מכוונת, אילו צעדים ננקטים במידה והמדובר בתקלות, וכיצד נמשך הדבר זמן רב כל-כך ללא פיקוח ותגובה מצד הגורמים האחראים למתן השירות ולפיקוח על רמתו.

בכבוד רב,

Ur Friendly Neighbourhood Zooot.)

to 3 addresses:

1) גיורא רוזן, נציב התלונות: http://www.channel2.co.il/public_gate.asp

2) MISRAD HATIKSHORET / Refer the response to: Agaf Le-Shidurei Kvalim Ve-Lavian . - Their job is 2 supervise the operators' technical compliance. http://www.moc.gov.il/moc/doa_iis.dll/rms_admin.get_HTML_form?nFormId_in=1

3) Ur service provider. :

MATAV : http://www.matav.co.il/contact/.

ARUZEI ZAHAV: http://www.aztv.co.il/site/he/aztv.asp?pi=107&lang=HE&DisplayForm=Y

TEVEL: by email, addressed to: info@tevel.co.il

YES: http://www.yes.co.il/Contacts/select.asp

If due 2 JAVA applets links don't work, go in through the homepage and look 4 the "contacts"menu.

B) Send an email 2 all ur friends quoting this post, and ask them 2 do the same if they feel the same way.

C) Post a msg in this thread in order to encourage others 2 do the same, and so that we all know what this forum’s worth.

If U happen 2 think levels r OK, or U don’t give a s.h.i.t. pls post here just the same 2 let us know U DO have an opinion of some sort.



If do U find this forum so helpful as I read here from time 2 time, if U appreciate ur fellow members devoting their time and effort here, this is ur opportunity 2 do something 4 the benefit of all.

It will take U a minute or 2, far less than the time spent on a msg asking 4 a recommendation 4 ur vocal mic.

I’d appreciate it if some quick Heb typing wizard will find it in his / her heart 2 translate this msg in2 Hebrew.

I’m personally very curious 2 find out whether this forum I have been writing in does have some value, or it will end up as yet just another link in the long chain of whiny IL forums on the web.

Peace,

Zooot
123
Act Compatible
הצטרף: 21 מאי 01
הודעות: 303
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: רביעי 19 פבר',03 09:22   
ככה זה גם בארה"ב הפרסומות ממש גבוהות ומשגעות את השכל ושאין מה להגיד האמרקאים אוהבים לדבר הרבה... :sad:
האמת שאיך שהפרסומות מתחילות אני רץ לאכול משהו... #biggrin
Saibuster
הצטרף: 19 ספט' 01
הודעות: 234
מיקום: London
הודעה פורסם: רביעי 19 פבר',03 10:25   
אוקי, שלחתי להם את התלונה והתחלתי להעיף את זה לכל החבר'ה בפורוארד.

כל הכבוד zooot!!
_________________
"Adventure, excitment , the jedi craves not these things"
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 19 פבר',03 12:18   
כיוון שזוט ואני ועוד רבים בענף ומחוצה לו נלחמים את המלחמה הזו כבר כמה שנים טובות, והיו לה גירסאות ואופנים וכיוונים שמצביעים רק על תמרור אחד - שאננות או חוסר איכפתיות - אנחנו רואים בזאת משימה חשובה, מה גם חיונית להמשך המאבק בעבור המצוינות והרמה במדינה, אם לא קריטית, במחשבה ובדרך ההמשך שלנו בכל הנוגע לחברים, אזרחים ותושבי המדינה, כאן בפורום ומחוצה לו, באתר בפרט ובמדינה בכלל.
להלן הנוסח העברי כפי שתרגמתי את דברי זוט למעלה, בתוספת/שינוי קלים שלי. כמו כן שלחתי את מכתבי לאותם גופים.
לנוחיותכם, הטקסט מוכן בצורה המאפשרת לחיצה על הכפתור לסימונו, ולאחר מכן העתקה. שימו לב שיש למלא את שם הגוף או הסכיין במקום המסוים ("ל- ").
ציטוט:
אוקיי, אז הפרסומות וההבדלים בעוצמה שבין הערוצים מטריפים אתכם?:
עכשיו אתם יכולים לעשות משהו בנידון בשלשה צעדים פשוטים:

א) שלחו תלונה עם אותו הנוסח (העתקה-הדבקה) בנושא עוצמת הקול של הפרסומות וההבדלים בין עוצמות הקול שבין הערוצים השונים. הנה נוסח לדוגמא (שנו את השמות בהתאם):

קוד:
א.נ.,
ברצוני להתלונן בדבר עוצמות השמע השונות במעבר בין ערוצים ובזמן חילוף תכנים\n שונים באותו ערוץ, כגון פרסומות וקדימונים (שידורי פרומו).
 
השינויים הקיצוניים בעוצמות השמע גורמים סבל, טרדה ועגמת-נפש לי, לבני משפחתי, לדיירי ביתי ולשכני, ואינם עולים בקנה אחד עם רמת השירות המתבקשת מדמי המנוי או האגרה אותם אני משלם ל-            .
אבקש לקבל הבהרה באם המדובר במדיניות מכוונת, אילו צעדים ננקטים במידה והמדובר בתקלות, וכיצד נמשך הדבר זמן רב כל-כך ללא פיקוח ותגובה מצד הגורמים האחראים למתן השירות ולפיקוח על רמתו.

בכבוד רב,
 

לשלש כתובות:

1. גיורא רוזן, נציב התלונות:
2. משרד התקשורת,
עבור: האגף לשידורי כבלים ולווין
(תפקידם לפקח על עמידתם הטכנית של המפעילים בחוק

3. ספקית ערוצי השידור שלכם:
- מתב
- ערוצי זהב -
- תבל - (באימייל) עבור: info@tevel.co.il
- יס (YES) -

*אם מסיבה שהיא הלינקים לא יעבדו לכם, לכו לשם באמצעות עמוד הבית של כל גוף וחפשו את הלינק "קשר" או משהו בדומה לו.

ב) שלחו אימייל לכל חבריכם וצטטו את השרשרת הזו, ובקשו מהם לעשות כמוכם, וזאת רק אם הם חשים בבעיה בצורה דומה.
ג) שלחו הודעה בשרשרת זו, וזאת במטרה לעודד אחרים לקום ולעשות משהו בשביל עצמם, ואז נדע אם הפורום הזה שווה משהו.

אם במקרה אתם חושבים שעוצמות הקול הינן בסדר, או שלא אכפת לכם כלל, נא לשלוח כאן הודעה בשרשרת זו, כדי שנדע שיש לכם איזושהי דיעה, מסוג זה או אחר.
אם אתם חושבים שהפורום הזה עוזר, כפי שניתן לקרוא כאן מפעם לפעם, אם אתם מעריכים את חבריכם והתומכים המקדישים מזמנם ומרצם שעות ארוכות כאן, זו ההזדמנות שלכם לעשות משהו לטובת הכלל.
זה ייקח לכם דקה או שתיים, הרבה פחות מהזמן הנדרש להשיב למישהו על איזה מיקרופון להשתמש, כיצד להקליט, מהו הקינפוג הנדרש למחשב, כיצד עובדים עם תוכנה או כיצד מחברים ואיך מתקדמים אישית ומקצועית בענף.
אישית, אני מאוד סקרן לדעת אם הפורום הזה שאני כותב בו, יש לו איזה ערך, או שהוא יתגלה כעוד לינק בשרשרת הארוכה של פורומים ישראליים ברשת.

שלום,
זוט

עד כאן התרגום.
hitphy
Act Compatible
הצטרף: 27 פבר' 02
הודעות: 710
מיקום: ת"א
הודעה פורסם: רביעי 19 פבר',03 15:20   
שלחתי לכל הגורמים בעניין.
אני רוצה לברך אתכם (ראובן וזוט) על היוזמה ועל ההשקעה.
ושיקום מי שהתופעה הזאת לא מפריעה לו!
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: רביעי 19 פבר',03 15:53   
10x RM, U kind soul U.

Peace,

Zooot
NiTRoX
הצטרף: 07 ינו' 02
הודעות: 340
מיקום: ת'א
הודעה פורסם: רביעי 19 פבר',03 15:53   
כל הכבוד!
הידיעה שאתה שולח מכתב שלא יתעלמו ממנו, כי הוא מתווסף לעוד עשרות מכתבים,
נותנת הרגשה שבאמת אפשר לשנות משהו, ושמשנים. בהצלחה לנו.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הסלון

לך לעמוד 1, 2, 3 ... 10, 11, 12   הבא
עמוד 1 מתוך 12

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון