תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 23:24
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
  Ov  
הצטרף: 27 מרץ 22
הודעות: 17
את מי עדיף להרים level של הערוץ או המאסטר הראשי
הודעה פורסם: שלישי 09 אפר',24 00:32   
שלום לכולם
אשמח לחוות דעת והסבר מקצועי בעניין
לצורך העניין נגיד שאני מגביר 4 נגנים
איך נכון יותר לעבוד
level באזור ה0 בערוצים ומאסטר מתחת לאפס
או
level מינוס 10 ומאסטר ב0
מבחינת הווליום שמתקבל הוא יוצא אותו דבר, מה עדיף ויותר נכון מבחינת סאונד
תודה מראש
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19377
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 09 אפר',24 08:47   
נכתב על זה כאן לא אחת..
שים את המסטר על 0
שים כל ערוץ על 0 וכוון את עוצמת הכניסה/גיין כך שהחיווי ינוע סביבות ה-0. השתמש בפיידר של הערוץ להנחתה לרוב, במיקס בין הערוצים.
חשוב כך שכל כלי אמור להיכנס במלוא הדרו (מקסימום עוצמה - ללא כניסה לעיוות) לתוך הערוץ שלו. כפתור הגיין או רגישות הכניסה נועד לזה. בצורה זו הוא מגיע לכדי ביטוי דינמי נכון.
מכאן אפשר להנחית, אם נדרש בהתאם למיקס, באמצעות הפיידר של אותו ערוץ.
אם אתה מוצא את עצמך נדרש להעלות את הפיידר (של הערוץ או המסטר) מעל נקודת ה-0, זה אומר שמשהו בכיולי הערוצים אינו נכון ורמת הרעש תעלה.
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון