תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 15:24
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » ציוד היקפי
  nda  
הצטרף: 12 מאי 20
הודעות: 21
קונדנסר מומלץ להקלטת אקוסטית תקציב עד 2000?
הודעה פורסם: ראשון 30 אפר',23 13:58   
היי

אשמח להמלצה לקונדנסר כמתואר בכותרת

תודה
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 685
הודעה פורסם: שני 01 מאי,23 08:32   
shure sm81
Zmani
תומך
הצטרף: 30 ינו' 18
הודעות: 36
הודעה פורסם: שלישי 02 מאי,23 00:43   
שלחתי הודעה בפרטי,צור קשר אם מתאים לך.
דרך אגב למרות שקונדנסר דיאפרגמה קטנה זה הכלי הפופולארי ביותר לא בהכרח זה הפיתרון האידיאלי לכל הקלטת אקוסטית,למרות שלא במקרה זוהי שיטה מאוד מקובלת שפותרת הרבה בעיות טכניות בפוטנציה עוד בשלב ההקלטה,אבל עדיין צריך לשקול כל מקרה/הקלטה לגופו/גופה .
  nda  
הצטרף: 12 מאי 20
הודעות: 21
הודעה פורסם: שלישי 02 מאי,23 11:46   
אז במקרה שלי מדובר בבונה גיטרות שרוצה לשווק את הגיטרה שלו ואת *הסאונד* שלה
מה שאומר שהוא רוצה מה שיותר שקוף
אני כן אומר שאני בספק כמה אפשר לשווק את הסאונד עי הקלטה, נשמע לי כמו דבר שמצריך את האוזן של הקונה על הגיטרה עצמה וכל תיווך שעובר דרך הקלטה פוגם ולא נותן את התמונה שהקונה צריך, וודאי לא זו שהמוכר- במקרה הזה מי שבנה את הגיטרה וכ"כ חשוב לו לדקדק את הסאונד שעמל עליו

אבל לנסות תמיד אפשר..
Zmani
תומך
הצטרף: 30 ינו' 18
הודעות: 36
הודעה פורסם: רביעי 03 מאי,23 07:12   
סאונד "שקוף" בד"כ משוייך עם מיק' מימבנה קטנה מחברות כמו DPA או schoeps בשילוב עם פריאמפ טרנזיסטורי ללא שנאים כדוגמת GRACE 201 והרבה אחרים אבל טווח המחירים גבוה ממה שציינת.בנוסף,לא בהכרח זה מה שרוצים לשמוע בדמו שצריך להשאיר רושם על המאזין .האם לדוגמא הבונה ירצה שדגימת הסאונד תהיה עם ריוורב או ללא?ללא היא אותנטית והכל אבל לרוב המאזינים זה ישמע יבש וחסר חיים.כנ"ל גם הסאונד הבסיסי ,האם הוא באמת רוצה כמה שיותר יבש וקרוב למציאות או צליל יותר מחמיא ומלטף? אתן פה 2 אופציות בטווח המחירים שציינת ,הראשון מיק' דיאפרגמה קטנה ש"נאמן למקור" ונותן תוצאה דומה ל SHURE SM81 שהמליצו ואפילו יותר ומחירו בארץ אטרקטיבי יותר משור.
https://www.halilit.com/items/5766186-MC-930-Beyerdynamic-microphone-condenser
השני הוא ריבון "מחמיא" שרוב האנשים מגדירים כ"רך ומלטף" וידוע בתור כלי עבודה שימושי בהמון אולפנים
https://www.halilit.com/items/444491-M160-Beyerdynamic
חשוב לציין שמיק' מסוג זה דורש פריאמפ נקי ועם גיין בריא.
בנוסף שווה לחשוב בסיטואציה הזאת על קונדנסר דיאפרגמה גדולה אבל לא עולה לי רעיון למשהו בתקציב מלבד AKG 414 משומש ,אבל אני בטוח שיש עוד אופציות שיעשו עבודה נפלאה.
כמו שציינתי בפרטי אשמח לעזור בבחירה,במקרה כזה הייתי אומר שזה דורש MIC SHOOTOUT עד שמגיעים למצב שכולם מרוצים.
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 685
הודעה פורסם: רביעי 03 מאי,23 14:43   
קח גם בחשבון שכמו בהרבה פרקטיקות אולפניות גם במיקרופונים ההבדל המשמעותי מגיע מהתפעול והנסיון ופחות מהציוד (כמובן שיש גם חשיבות לציוד אבל הרבה יותר נמוכה ממה שאנשים חושבים) המיקום והכיוון של המיקרופון משמעותיים מאוד ומחיר גבוה או נמוך לא בהכרח מעידים משהו על הביצועים (ומחיר גבוה לא יכול לפצות על ניסיון - טכנאי מנוסה עם מיקרופון פשוט יגיע לתוצאה טובה יותר ממתחיל עם מיקרופון ב 3k$)

ציטוט:
כמו שציינתי בפרטי אשמח לעזור בבחירה,במקרה כזה הייתי אומר שזה דורש MIC SHOOTOUT עד שמגיעים למצב שכולם מרוצים.

לגמרי, אם אתה יכול לבדוק כל אחד זה יהיה הכי טוב

סתם וידאו לדוגמה, כמובן ששומעים את ההבדל בינהם אבל האם זה הבדל משמעותי כל כך?
האם בהכרח היקר יותר נשמע טוב יותר? האם לא ניתן לפצות על ההבדלים בעיבוד שאחרי ההקלטה?
האם היית מזהה מה זה מה בלי לראות? (חבל שהוא אומר מה זה מה, לא אידיאלי).
(ד"א לטעמי כולם נשמעים טוב #smile )

mixtrim
תומך
הצטרף: 23 אפר' 11
הודעות: 588
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: רביעי 03 מאי,23 21:27   
גם הפקטור של החדר/חלל בד"כ משמעותי יותר בקונדנסרים רחבי ממברנה מאלו הכיווניים/צרים
ככה שאקוסטיקה ובידוד של החדר מהווים לפעמים לשון מאזניים בבחירת סוג המיק.

בנוסף אף שגיטרה זה בד"כ הקלטה קרובת מיקרופון, עדיין יש לזכור שככל שהחדר יותר אקוסטי ומבודד
כך ניתן לפתוח הגבר גבוה יותר ולהרחיק מיקרופונים וכו' ולהביא סאונד "אחר" גם מאותו המיק.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » ציוד היקפי

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון