כבוד ! מאור אפלבאום על מסטרינג, עוצמה ושירותי סטרימינג
פורסם: שני 04 ספט',17 21:15
מאור אפלבאום התארח אצל דייב פנסאדו ומדבר על כל מיני דברים שאמורים
לעניין את כולם. אין הרבה מה להגיד בנוסף, רק להקשיב (באנגלית) וללמוד :
_________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
אני חייב לומר שבדקה ה10 מאור טוען שלדעתו עדיף לתת לאתר מסויים את הקובץ באותו הפורמט שהאתר ממיר לנו את הקובץ, זאת אומרת שבסאונד קלאוד [לדעתו] עדיף לשלוח קבץ MP3 192Khz? אם כן אני חייב לחלוק על זה. כי גם אני חשבתי כך [גם כי הרבה יותר נוח לי להעלות קובץ MP] - אבל העובדות בדברות בעד עצמן לכל הפחות לגבי סאונדקלאוד. תעשו את הניסוי בעצמכם ותראו שהוא טועה (בהנחה שהבנתי אותו נכון) תעלו קובץ MP3 192Khz (זה מש-הסאנודקלאוד עושה לקבצים ששלוחים לו) ולעומתו WAV של אותו הקובץ (אני אישית מעלה 32Bit 48000Hz) ותשמעו השוואת A\B ותראו שאחרי שסאונד קלאוד עושה המרה מ-MP3 חזרה לMP3 הMP מאבד צבע\דינמיקה\פרטים. תעלו לסאונד קלאוד רק WAVים ברזולוציה גבוה זה הברירה היחידה בשביל שהקובץ ישאר נאמן למקור (עד כמה שנאמן הMP3). _________________ LaGuardia interpolation method
שיצליח ויעלה מעלה מעלה
אני דווקא אהבתי את זה שהוא מצליח להבין את כל המילמולים של דייב
moishroom:
ציטוט:
תשמעו השוואת A\B ותראו שאחרי שסאונד קלאוד עושה המרה מ-MP3 חזרה לMP3 הMP מאבד צבע\דינמיקה\פרטים
אני מזמן איבדתי אמון שמישהו עוד אכפת לו ויבחין ב"צבע/דינמיקה/פרטים"..
כבר איך שרבים היללו כאן לא פעם את המיקס ITB, והשיא בכך שהשוו רוורבים בפלאגינס לאלו החיצוניים
_________________ אם אין אני לי Rupert Neve לי..
_______________________
PC i7,German AD\DA & Soundcard w/ 32 i/o on adat digital, British 2 digital consoles linked- for 64ch on mix, & idol Mic Preamp
לא יודע לי אכפת..לכל הפחות ממה שאני מעלה וממה שכבר החלטתי שכן לשמוע...
לגבי ITB או אחרת לי אין אפשרות אחרת - וגם אין לי צורך באחרת. תגיד לי אתה mixtrim אם אני מקליט אך ורק צליל סינטטי שלרוב מגיע ממקור שהוא לכתחילה ITB איזה צורך יש לי ברוורב חיצוני? זה לא שאני בא לתת מימדים לווקאלים או כלים אקוסטים, ככה שאין באמת שום אינדיקציה לאיך הצליל צריך להשמע, חוץ משישמע טוב. ואכן רוורבים ITB נשמעים לא רע ומצפים את הצליל במה שמצופה מהם על פי הצפי שאפשר לצפות מצליל דיגיטלי
אז נכון מעגל אנלוגי תמיד [נכון להיום] ישמע יותר טוב בין אם זה בגלל הסטיגמה ובין אם זה פסיכולוגי או בין אם זה פיזית יותר נעים לאוזן, אולי ביום מן הימים [מאוד לא סביר] אני ירצה לשרת את ציבור האמנים בשירותי מיקס ומסטר אז יהיה לי צורך בקצוות העליונות של הציוד שיש לעולם הזה להציע, אבל עד אז ורק אם אני ממש יצטרך אני יפנה למי שאוחז בקצבות העליונות הללו והשתמש בשירותיו
ובנוסף לכל זה הפער בין הצליל של הסינטים החדשים (כל המבוססי NANOים והNICORים למניהם) והצילים של VSTiים החדשים (כל המבוססי Sample Rate controlled למניהם) ממש קטן וזניח מבחינת חום ופרטים....
וכך, מזה בכלל משנה כל זה? אם כבר אבדת את האמון שלך בזה שאכפת למישהו מדינמיקה. _________________ LaGuardia interpolation method
חח.. צודק זה לא משנה, התכוונתי שאין לאף אחד צורך לטרוח בגלל המצב..לדאבוני.
מה שכן משנה זה שאני אוהב את המוסיקה שלך (אצלי בפלייליסט) אז תמשיך להעלות!
_________________ אם אין אני לי Rupert Neve לי..
_______________________
PC i7,German AD\DA & Soundcard w/ 32 i/o on adat digital, British 2 digital consoles linked- for 64ch on mix, & idol Mic Preamp
ok סליחה על חוסר הדיוק..ובכל זאת, עדיין עדיפה המרה של סאונדקלאוד לWAV מאשר לMP3. גם אם נדמה לנו שאם נעלה MP עם אותו נתונים כמו בסאונדקלאוד זה עדיף, אז זהו שזה לא. ההמרה היציבה (בלשונו של מאור) שאתה עושה לWAV שלך היא עוברת המרה נוספת..אותה ההמרה הלא יציבה של הסאונדקלאוד. היא תחסר לך נתונים מהקובץ...לא משנה אם היא צריכה להמיר משהוא שכבר הומר למה שהיא צריכה להמיר ובין אם היא צריכה להמיר WAV עם מלא נתונים...היא מחסרת לך. וההמרה היציבה שעשית בבית היא גם כן כבר חיסרה לך נתונים...למעשה כל המרה נוספת שתעשה לקובץ MP3 אחרי שהוא כבר MP רק תזיק לצליל לא משנה אם אלגוריתם או בינאדם עושה את ההמרה. _________________ LaGuardia interpolation method