עדכונים חדשים מאז מרץ (Channel5 הוא העדכון האחרון פה) :
Channel5 - גרסה חדשה ל-Channel של Airwindows. מדמה את הרוויה של שלוש
"אמולציות" של קונסולות (Neve/API/SSL). אני כותב במרכאות כי רק אספקט אחד
של הקונסולות המדוברות (לא שזה משנה משהו. או לא אמור לשנות אם אתם שמים
ז' על שמות מותגים). זה חתיכת מעבד בשימוש נכון. ובגלל שהוא "גרסה מעודנת
של BussColours" ניתן גם לערום עותקים שלו אחד על השני לקבלת מגוון רוויות.
Wider - מעבד ספאטיאלי (מרחבי) שלוקח את הקונספט של Mid-Side לירח. גם פה
זה חתיכת מעבד והוא מתויג ע"י התכנת (בצדק, לדעתי) בתור מאסטרינג גרייד.
Atmosphere - ואריאנט של Console5.
Aura - מסנן מעבר נמוכים רזוננטי.
CrunchyGrooveWear - ואריאנט של GrooveWear (שהתחיל חייו בתוך ToVinyl).
EQ - איזור האיקיו (בלבד) שנשלף מהמעבד CStrip.
Nonlinear Space - ריוורב פשוט מאד.
C5RawConsole - ואריאנט של Console5.
OneCornerClip - קליפר שעובד בצורה טיפה שונה בכל מה שנוגע לאיך הקליפינג
מתבצע בשני צידי גל הקול.
http://www.airwindows.com/ _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
לפעמים מישהו בא עם רעיון מקורי ושונה... ומנצל את הפלטפורמה הדיגיטלית כדי
לפרסם את הרעיון שלו ברבים, מיידית. בלי ברושורים, בלי PR, בלי כוכבי מיקס
שמפרסמים אותו .... פשוט "בואו, יש לי משהו בשבילכם. הנה, קחו".
כזה הוא המעבד Spiral שנולד מתוך זה שכריס ג'ונסון (ה.ג.ב Airwindows) צפה
באיזה ערוץ מתמטיקה של מישהו (כן, יש כזה דבר. וכאשר יש היצע לזה, יש מי
שמנצל את ההיצע הזה...).
ואז עלה לו רעיון למעבד רוויה/קליפר (השם נובע מתוך הוידאו שהוא ראה).
למעבד הזה אין ממשק. הוא אלגוריתם גולמי (כמו לא מעט ממעבדי AW).
אתם דוחפים לתוכו אות "נקי" (ווליום) או אות צבוע (הרמונית, בעזרת דיסטורשנים
או כל מעבד דינמי אחר). ומפצים במוצא. ואז מקשיבים. מצא חן בעיניכם ? בידקו
את המיטרים שלכם. מחייכים ? זו לא בדיחה של נהג המונית "אשר" מ-"ארץ נהדרת",
אלו כמה dB'ים של הדרום שקיבלתם במתנה (קצת... או הרבה מאד. תלוי בתכולת
אותות היעף שלכם).
הלה יכול לשמש כמעבד ביניים לצביעה/הושבת ערוץ בדיד בתוך מיקס (זה לא
קומפרסור !) או לשמש בתור קליפינג סטייג' על האוטובוס הראשי (2Bus) - כמו
העיבוד שעושים רבים מאד מממירי ההיי-אנד בשוק היום (ומי אמר HEDD וחבר
מרעיו ?...).
תהנו.
http://www.airwindows.com/spiral/ _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
העולם עובר לסטרימינג.
הסטרימינג עובר לכללים מאד מוגדרים.
אתם יכולים לדחוס ולהגביל עד דלא-ידע... זה לא יעזור לכם הרבה. האלגוריתמים של
חברות הסטרימינג (ואפילו שירותי מכירה און ליין - לפחות בחו"ל) יגבירו את המוסיקה
שלכם (אם היא חלשה מדי) או ינמיכו את המוסיקה שלכם (אם היא חזקה מדי).
ובדיוק בשביל זה מגיע Righteous4.
אתם קובעים את רמת האות הרצויה ב-LUFS (זה לא לוּף צבאי... ) ודוחפים
אות (ווליום) לתוך Righteous4 (בכל אמצעי שיש לכם).
היות וכרגיל בקודש אצל כריס ג'ונסון (ה.ג.ב. Airwindows) - כל פלאג הוא שעטנז
משודרג של אלגוריתמים קיימים - כאן משולבים אלגוריתמים מהקליפר ADClip
(שוב, משופרים), מהדיט'ר NotJustAnotherDither, מהרוויה שב-Spiral
(למעלה - בטופיק הזה) פלוס אלגוריתם מפלאג ישן שלו שנקרא ShortBuss.
התוצאה היא שאנרגיית הגבוהים תישמר (שימו לב : זה *לא* קליפר שיאים
אמיתיים), כל מה שמתחת יורווה - והאנרגיה הזו תוזן חזרה לתוך המיקס (אלא
אם תטחנו את הפלאג עם רמות לא הגיוניות של הגבר - וזה תלוי בחומר המעובד
כמובן. אתם תשמעו את זה...).
זהו.
תהנו.
http://www.airwindows.com/righteous4/ _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
Airwindows Energy - דיפיביולטור (מחייה) לאודיו שלכם
פורסם: שלישי 19 יונ',18 16:09
אלגוריתם מצ'וגע להחייאת גבוהים-בינוניים ועד הכי גבוהים.
כמה דברים :
* עובד במקור על 44.1 בלבד (בתדרי דגימה גבוהים יותר לא יעבוד כמצופה).
* אין מספרי תדרים כי כל פקד בא במגע ספציפית עם תדירות ספציפית בתדר
הדגימה (אבל כן יודעים שזה - החל מהגבוה - 22...ואז 15 ואז 11 ואז 9 . אלו
הידועים. אני מניח ששאר הארבעה הם 7, 5, 3 ו-1.5) - שמות התואר לא אומרים
כלום, במיוחד לאלה שלא דוברים אנגלית.
* האיקיו הזה עובד על Q גבוה מאד, וכל רצועה באה במגע עם תדירות
תוך שהיא מייצרת אוברטונים בדרך שלדידו של ג'ונסון לא קיימת.
* האיקיו הזה לא מייצר Pre-Ringing למרות ההעצמה הפסיכית (מה שקורה
באיקיואים מיושרי מופע - Linear Phase).
* יש פקד רטוב/יבש/היפוך - שלמיטב הבנתי דומה בפעולה ל-Pro Q2 תוך כדי
בחירה של סדרה של מסננים *כקבוצה* ואז קביעתם ביחד כמקשה אחת (כלומר
כל הקבוצה זזה "ביחד ויחסית אחד לשני").
תהנו.
http://www.airwindows.com/energy-vst/ _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
להלן מה שקרה אצל החלונות המעופפים מאז העדכון האחרון, ביוני 2018 :
uLaw
uLaw הוא חוק המוכר מעולם ה-Broadcast. ועכשיו ג'ונסון הביא אותו
לאודיו.
צמד פלאגים (קידוד/פענוח) שהולך לקצה (דיסטורשן וויז). אתם תעוותו
את הסאונד עם ההשחלה של הקידוד... ותחזירו את הסאונד למקורות
(הטיפה יותר מוטעמים) עם ההשחלה של הפלאג המפענח.
DubSub
גרסה מפורטת יותר של הפלאג Fathom5 (סייען הקצה הנמוך המצוין של ג'ונסון)
ButterComp2
עדכון סאונד לקומפרסור אפי"ץ ראשי של ג'ונסון
Pop
קומפרסור-יתר עם סאונד שהולך רחוק יותר ממה שאתם מצפים
UnBox
דיסטורשן בו רק ההרמוניות *שלא* נכנסות לאליאסינג - יתעוותו
Ditherbox
"קופסת הפלא" של דיט'רינג. כל האלגוריתמים של Airwindows עד היום... תחת גג אחד.
Channel6
הגרסה האחרונה של Channel עם אלגוריתמים שנגזרו מ-Spiral המעולה
Single Ended Triode
מעצב צורת-גל שאמור לעבוד כמו שפופרת חד-תקעית (ככה אומרים בעברית Single-Ended)
רוויה א-סימטרית ומסאג' עדין (עם דגש על "עדין" - כל עוד לא מתחרעים
עליו) לאודיו שלכם (שעדיף *שלא* יהיה האפי"ץ הראשי) _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
ג'ונסון טוען שזה הדי-אססר הטוב בשוק. נקודה, סימן קריאה.
כה אמר.
נו שויין.
הדי-אסס הזה פועל ע"י מעקב אחרי שעור ההִשתנוּת (Slew Rate) ולא
ע"י סינון תדירויות. הוא בונה סדרה של שעורי הישתנות ואם הוא רואה
בתוך הסדרה זו שעור גבוה של הישתנות שמתנדנד בין השעורים,
הוא מתמתג.
מילת הקסם פה היא "התנודדות" כי, למשל, בגל מרובע, אין את ההתנודדות
הזו (למרות שיש הישתנות).
לאחר שקבעתם את נקודת המיתוג, יש לכם את נקודת השפיפה (Ducking)
ואת נקודת הסרת הגבוהים (Roll-Off) כדי לתפור לעצמיכם את סוג
הדי-אסס שאתם רוצים. ואת המצלול (Tone) כדי לקבוע את בהירות
או הכהוּת של האסס'ים.
אני אפילו לא ניסיתי אבל בהתבסס על המעבדים האחרים שלו שמסירים
את הגבוהים בכזו חינניות (בהתבסס, שוב, על מנגנון שעור ההישתנות שקיים
בפלאגים אחרים שלו)... אני מעריך שפה יהיה הסיפור זהה.
http://www.airwindows.com/deess-vst/ _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
טוב, אחרי שכריס ג'ונסון (ה.ג.ב Airwindows) טחן את נושא הדיט'ר מכל
כיוון אפשרי (כנראה רק לי המילה דיט'ר שוברת את השיניים את אני
המצאתי לו שם ביני לבין עצמי : "דיג'יהאד" - לוחם ג'יהאד בדיגיטציה ) - הוא
מתפנה לחזור לנושא אחר שהוא גם טחן וטוחן (בעצם, מי בעולם האודיו לא ? יענו, מה נשאר כבר ?... ) :
דינמיקה.... וגם מילה חדשה שגם אותה המצאתי ביני לבין עצמי ואולי כדאי
לחלוק אתכם : מִצלוֹלָנוּת.
כמו Dither, גם Tone-shaping ארוך מדי, שובר שיניים וסתם מעצבן (בקונטקסט של עברית).
היות והמילה Tone פירושה "מצלול" אז הפעולה של שינוי - או, "שיוף" - המצלול,
ראויה להקרא (בעיניי) "מצלולנות". אם כך, מעבד שהוא Tone-shaper ייקרא "מצלולן" אצלי.
המעבד החדש של AW נקרא Crystal והוא מצלולן עם יכולת קטימה-רכה.
הוא למעשה האב הקדמון של מעבד BussColours של AW.
מה שמפריד אותו מ-BC הוא שבעוד הראשון משתמש באימפולס
קצרצר שנדגם מהחומרה הממשית ואז יש קבוע-זמן שמולו מתבצע
החישוב של אינטרפולציה בין האימפולס ה-"רך" והאימפולס "החזק"
שמתרחש לאורך מספר דגימות - פה העבודה נעשית ברמת דגימה
בודדת (אגב, ג'ונסון טוען שלמרות שהדגימה הבודדת אמורה להיות
סטטית, הוא מצא שכל דגימה בדידה מציגה פונקציית-העברה שונה
ולכן הופכת אוטומטית את הפלט של רצף הדגימות לדינמי).
כדי לקצר, Crystal ישפיע על המצלול בעזרת פקדי Hardness
(קובע את נקודת המוצא של קוטם האות - הקליפר) ו-Personality
שעובד ע"י הגבלת התוכן הגבוה (גם הקונספט הזה נוכח בצורה מאד
חזקה במעבדים של AW).
בגלל שזה קליפר, אתם יכולים (כלומר, צריכים) לדחוף לתוכו אות
ואז לפצות (ביציאה). הוא עובד נהדר (אפילו מאד) עם מעבדים
אחרים של AW (אני ניסיתי עם Spiral2 ועפתי). תעבדו איתו בצורה
נכונה והוא יצ'פר אתכם במצלול נעים ותקורה (הדרום) שיכולה לנוע
בין כמה דיבי'ם בודדים ועד מספרים שבשביל לרשום אותם אני אצטרך
אישור מהצנזור הצבאי הראשי (בעיקר עם חומרים בעלי תוכן של
אותות-יעף מאד דומיננטיים וקשים)
בתאבון :
http://www.airwindows.com/wp-content/uploads/2018/12/Crystal.zip _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
DitherFloat - כשדיט'ר הוא כבר לא רק "דיט'ר" כמו שהכרנו
פורסם: שני 28 ינו',19 16:29
נראה שכריס ג'ונסון (ה.ג.ב Airwindows) לוקח את מוטיב ה-Dither
למחוזות הכי רחוקים.
בגלל המודל העסקי שלו, הוא יכול להיכנס לאינטראקציה ישירה מול
משתמשים שמאתגרים אותו בכל מיני רעיונות שונים ומשונים.
אחד מהם היה דין ודברים של ג'ונסון עם משתמש שטען שלא ניתן
לבצע דיט'ר על יציאות מסוג נקודה-צפה.
ג'ונסון נענה לאתגר ויצא שלא רק שיש לו פלאג דיט'ר חדש (DitherFloat)
הוא גם עדכן את כל הפורטפוליו שלו כך שכל פלאג כולל דיט'ר
מאפי'ץ (אפיק צבירה - Bus) בן 64 ביט (רובם המוחלט של הפלאגים
הבולטים בשוק) ל-32 ביט נקודה-צפה.
את כל ההסבר תוכלו לראות בוידאו, אני עדיין לא ירדתי לעומק
העניין.
מה זה עושה, בתכל'ס ?
ברירוּת יותר גבוהה בפלאגים של AW (וזה בצורה מובחנת), שיפור
בתקשורת של פלאג לפלאג של AW (ג'ונסון טוען ש-DitherFloat
"לא מתקן פלאגים ממפתחים אחרים, שבאים לפניו בשרשרת היות
והם צריכים שהקוד עצמו יוטמע לתוך הפלאג, לפני היציאות שלו")
ושיפור שמיעתי מובחן.
DitherFload נמצא פה (זה הפלאג הבדיד).
כל הפורטוליו המעודכן נמצא פה (כולל המודל החדש של דיט'ר על
היציאה של כל פלאג). _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
Pafnuty הוא עוררן הרמוני (Harmonic Exciter) לא מאד שונה (וכנראה
מאד דומה) לפלאג מאד מאד יעיל (אך רק 32 ביט, לצערנו) שנקרא
Christortion של התכנת כריסטיאן בּוּד. Pafnuty נקרא על שם המתמטיקאי
שהגה את את מסנן Chebyshev : הרוסי פּאפנאטי צ'בּישוֹב.
הפלאג העתיק מפלח את האודיו לתשע רצועות שעובדות לא על התדירות
אלא על ההרמוניות : כל מה שעובר דרך הפלאג מפוצל ואתם יכולים
להעשיר את האות ע"י שליטה בגובה ההעשרה ההרמונית של מכפלת
תדירות נתונה (לדוגמה : ההרמוניה השניה, שלישית, שביעית וכיוצ"ב).
Pafnuty עובד באותו העיקרון רק שכאן יש לנו 13 הרמוניות לקבוע פלוס
זחלן Depth שיכול לנדוד למחוזות שליליים (זיכרו שאנו עובדים
על גל הקול ישירות).
כריס ג'ונסון (ה.ג.ב Airwindows) מטפל בעוד תחום למיטב ידיעתי לא
טופל (או לא דובר עליו) ב-Christortionn : מה קורא כאשר ההרמוניות
המטופלות מתחילות לחרוג מתדר הדגימה (שאז מתרחש אליאסינג בהכרח).
ג'ונסון מיען את הבעיה בצורה זו :
אם הכפלת התדירות אותה מכווננים אינה חוצה את תדר הדגימה,
לא מתרחש שום אליאסינג בכלל. אות נקי מועשר הרמונית ונקי
מאליאסינג.
אם הכפלת התדירות אותה מכווננים כן חוצה את תדר הדגימה, Pafnuty
יימנע מלהעשיר אותה (אלא אם אתם מעשירים מלא הרמוניות גבוהות).
זה לא פלאג קל לעיכול, אבל כאשר נותנים בקביעות נכונות, אתם
מקבלים את הפלאג האולטימטיבי להקניית צבע (יש לזכור שעם
עושר אפשרויות באה אחריות ומהר מאד אפשר להכנס לתיקווקים
עד אין סוף). אני חושב שנקודת פתיחה מעניינת היא לשעתק את הפריסטים
שבאים עם כריסטורשן, אם יש לכם אותו (נגיד, הפריסט השני
בכריסטורשן הוא "מגלצ'ה" שבה ההרמוניות ה-3, 5, 7 ו-9 נקבעות בסדר יורד).
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
עוד לא ניסיתי את הפלאג אבל אני בטוח שבהסתמך על הפריסטיז'ה
של ג'ונסון ועל זה שהוא שילב את מנגנון הדיט'ר החדש שלו... הוא
יהיה מצוין.
עריכה :
טוב, ניסיתי והוא אכן מה שציפיתי.
הנה פריסט נחמד לנסות (שקיבל את ברכתו של כריס ג'ונסון) :
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הציבו פלאג Gain כלשהו אחריו ולקבוע אותו על 3dB- בתור התחלה
(כי ההגבר ישתנה בהכרח) - ומשם כווננו מטה/מעלה.
https://www.airwindows.com/pafnuty-vst/ _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
Cojones ("ביצים" באנגלית. כמו 'בונה, לסאונד הזה יש ביצים !')
דיסטורשן מסוג חדש. מאפשר לכם "להאיר" איזורים מסוימים בסאונד שלכם.
PurestSquish
קומפרסור המתואר כ-"פתוח" עם מאפיין של "ליבלוב" לבאסים.
זה מאפשר לכם לתת לתדירויות סאב-סוניות או תוי בס רגילים לעבור
את המנגנון, כשהן לא מעובדות.
BlockParty
ג'ונסון קורא לו "לימיטר עם רוויה מתונה". הוא יכול להיות קליפר או מה
שתקראו לזה... זיכרו רק את כלל הברזל : אתם צריכים איזשהו
פלאג הנחתה מיד אחריו. אני מתחיל עם BitShiftGain על (1-) שזה
מינוס 6 דיבי... ומתחיל להגביר את הערכים של דחיפת האות מתוך
BlockParty (הוא קורא לזה Pound. זה ה Drive).
PodcastDeluxe
ערימה של קומפרסורים בתוך פלאג אחד(מבוססי אלגוריתם שיש
בפלאג Curve של Airwindows) שעובדים בו-זמנית - יחד עם מסובבי-מופע (Phase Rotators).
Remap
פלאג יחודי שעובד - כמו Smooth על החלקים הממש גבוהים (לא
ברור אם הוא פשוט התכוון לאותות יעף או סתם לאיזור מאד גבוה).
הוא מיועד לבצע "מיפוי מחדש" לאודיו דחוס מאד (ג'ונסון טוען שזה
לא אותו הדבר כמו כלים אחרים שעושים "הנדסה לאחור" לאודיו
שהוא יותר מדי מקומפרס, כלומר עושים די-קומפרסיה) ולמעשה
"מחזיר את החיוּת" לאודיו. יש סאונדים שאתם עלולים לגלות
שייצרתם עוד אחד-עד-כמה דיבי של דינמיקה.
כמובן שניתן להשתמש בו למטרה שהיא לא המטרה המקורית של
התכנת אבל אני לא אדחוף אותכם לפשעי דינמיקה...
Podcast
שוב, ערימה של קומפרסורים מבוססי אלגוריתם של Curve (פלאג
אחר של Airwindows) עם קטימה קשה.
Biquad
המימוש של AW למסנן Biquad (קראו פה על מסננים מסוג זה).
Mojo
מוג'ו זה "קסם" במילון (זה גם מקור הכוח המיני של אוסטין פאוארס ).
לא יודע אם יש פה קסם (או מיניות) אבל זה עוד מעבד דינמי שנולד
(כמו רבים ממעבדי AW) בתור תאונת עבודה. והוא מתפקד בתור
"מגדיל" ו-"מגביר קול" לאודיו.
רוצים לנסות כמה מוג׳ו אפשר להכניס לאודיו? נסו את הבא:
ביחרו חומר עמוס אותות יעף [אפשר גם לשלב חומר עם נמוכים סאביים].
צרו עותק מוג׳ו אחד וקיבעו אותו ל-0.5 דיבי. העתיקו את העותק
הזה עוד פעמיים [כך שיש לכם שלושה עותקי מוג׳ו בסדרה].
לפני שנים רבות חברת Stillwell Audio שחררה פלאג באותו השם
בדיוק והוא עורך מעטפת-גל מבוסס סף.
אני לא יודע אם התוצאה זהה בשניהם, אבל Dyno עושה שימוש
באלגוריתמים של פלאגים אחרים (דהיינו : Spiral המעולה, Mojo
וגם Remap - שעושה מניפולציה מתוחכמת בחלקים הממש גבוהים
של הספקטרום, מגביר אותם ואז עושה עליהם מניפולציה, כלומר
עיוות. מה שמתקבל - בין השאר - זה תמונת סטריאו מאד יציבה
ברורה ועקבית).
בשורה התחתונה : זהו קליפר שמובסס על פלאג Mojo אבל עושה דברים בצורה
טיפה שונה.
בלי להכנס לליריקה-אודיופילית (כמו שכל כך נפוץ היום כדי לתאר
כלים שעושים - בסופו של דבר - את אותם הדברים, בגדול) נגיד
שאתם לא תקבלו "הגדלה" כלפי מעלה (אודיו "חזק" יותר) אלא
"הרחבה" כללית לכיוון הצדדים.
זו לא הרחבה בסגנון Mid-Side או מניפולציה סינתטית על התמונה הסטריאופונית
אלא "אינטנסיביות" (כמו שג'ונסון קורא לזה) גדולה יותר.
קשה להסביר את זה (כמו לנסות לתאר אורגזמה מינית דרך מדיום של ריקוד).
פשוט גררו את הזחלן ימינה ושמאלה והקשיבו מה זה עושה לאודיו. _________________ שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)