תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 08:09
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
דרגה חמישית דומיננטית מזורית בסולם מינורי="השאלה"?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (400) › תצורת הדפסה
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תיאוריה
SAR
Act Compatible
הצטרף: 14 מרץ 02
הודעות: 1293
הודעה פורסם: ראשון 08 יונ',14 15:39   
ציטוט:
אני מניח שאתה מתכוון שנמנע מלעצור על הצליל פה או לסיים משפט / מנגינה עם הצליל פה, נכון ?

או שהכוונה לליווי ההרמוני, ששם - ברור שלא יופיע הצליל פה, כאשר אנחנו בסביבה של הדרגה ראשונה...

דרך יותר נכונה לנסח תהיה שהמדרגה הרביעית לא תהיה אלמנט בולט בפראזה. כמובן שאפשר להשתמש בה בחופשיות כצליל עובר/שכן וכו׳.
PIANO1
הצטרף: 12 ינו' 14
הודעות: 73
הודעה פורסם: רביעי 03 דצמ',14 00:03   
ציטוט:
כפי ששמת לב, "לא ניכנסנו כרגע" לדי הרבה מסדרונות ודרכים שנמצאות בצד הנושא של הפוסט הזה. קשה לתקצר נקודה ספציפית בתיאוריה מבלי להיכנס למסדרונות האלה, ואתה מוזמן בהחלט להמשיך ו"לחפור" מבלי "לעגל פינות" ואני מקווה שתהיינה לי תשובות.

אני אף פעם לא הבנתי את שיטת ההירמון הזו של דרגה שמושכת לדרגה אחרת והיא מושכת לאחרת...הרי זה תלוי בלחן! יש לחנים שבהם מנגנים דרגה ראשונה, אחריה רביעית ואחריה חמישית, יש לחנים שבהם מנגנים ראשונה, חמישית 7, רביעית וראשונה שוב, ויש לחנים שבכלל משתמשים באקורדים מינוריים באמצע השיר (אפילו אם הוא בנוי על סולם מז'ורי, דהיינו: מתחיל ומסתיים בראשונה שלו).

?
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תיאוריה

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3
עמוד 3 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון