תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 16:21
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
נו ומה אתם אומרים על הדור המתבגר של היום ...!
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (135) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
נו ומה אתם אומרים על הדור המתבגר של היום ...!
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 11:17   
לפני ימים למספר נתבקשתי לעשות סאונד לערב להקות צעירות
וגילתי שוב מחדש שיש לנו חרא של דור שכל דור שמגיע חושב שהוא הקים את המדינה...והמציא את המוזיקה!

מה שהסקתי היום זה שיש בעייתיות קשה לעבוד עם מוזיקאים תיכוניסטים (גם ברמת המשכל) דור שחצן שבטוח בעצמו שיודע לנגן קטע וחצי של רוק כבד מקנה להם את הזכות לבוא וללמד סאונדמן איך דברים צריכים להישמע..
כל אחד שם פשוט עולה ורוצה לקרוע את הבמה כאילו שהם איזה "דה פשמוד"

שלא נדבר על הסולנים שלהם שחושבים שהם הבוסים ומבקשים 2 מוניטורים לעצמם וזה כי הם לא שומעים את עצמם בעוד הנגנים שלהם מחפשים להפציץ מאחוריהם את הבמה..(כמו שנאמר מלחמת הווליום)

האם זה רק אני או עוד מישהו נתקל בתופעה המחרידה הזו..
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 11:29   
כל יום.

סתם לא כל יום, אני משתדל להימנע אם אני יכול...

מצד שני חלק מהתפקיד שלך כסאונדמן זה להסביר וללמד. חלק מאותם תיכוניסטים יבינו לאט לאט. בדרך כלל השוק של המורה למוסיקה מגיע כשהוא מבקש להוריד את הווליום, אתה מוריד את המאסטר לגמרי והוא מבין מאיפה בא מה שהוא שומע.


אבל ברצינות "החרא של דור" לא נכון. יש ויש כמו שהיה תמיד.
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
ngox
Act Compatible
הצטרף: 19 מרץ 07
הודעות: 287
מיקום: רמת גן
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 11:41   
בתור אחד שזה בעצם מהותו בחיים (אני עובד עם להקות נוער כבר לא מעט זמן)...
הבעיה נעוצה בשני דברים לטעמי האישי:
1. תוכניות ריאליטי "מוזיקליות" - בתוכניות האלה יש כל כך הרבה דברים מלאכותיים שהבני נוער בטוחים שזו המציאות...אבל זה לויכוח אחר.
2. הקלות שבטכנולוגיה אשר מובילה לחוסר רצון / הבנה לחשיבות המעמד והאימונים ואני אסביר...
היום כל אחד בקלות יחסית יכול להיות "סאונדמן" של עצמו בבית..הם חושבים שאם הם נקליטו את עצמם על הSB או שמעו את עצמם בבידורית של בית הספר ושיחקו עם עם TREBLE מרגע זה הם אדוני עולם הסאונד
המפתח לדעתי הוא בחינוך המוזיקלי / מקצועי. אצלי במרכז המוזיקה / אולפן / חדר חזרות יש חוקים מאוד ברורים. זה מתחיל מהדבר הכי בסיסי שאומר שכל להקה מחויבת לקפל את הכבלים שלה אפילו ברמה הפשוטה הזו. מעבר לכך אני זה שקובע לכל להקה את הבאלאנס שלה ולא הם, תוך כדי שאני מסביר להם את החשיבות של נגינה בווליום שפוי, של ביצוע, של המשמעות של עבודה בלהקה לעומת אינדיבדואלים.
אני מקליט אותם ללא כל עיבוד על מנת שישמעו איך הם נשמעים...
ויש לי עוד הרבה דוגמאות. להגיד שזה עובד על כולם? זה לא, אבל על חלק גדול זה כן עובד והם לומדים, הם באים, שואלים שאלות, מתעניינים, ומנסים להבין.
יש המון המון מוזיקה בדור הזה ומוזיקה לא רעה, אבל הם עדיין לא מבינים את החשיבות של ביצועים, של חזרות אמיתיות (לא סתם ג'אם סשן שמטרתו להתפרק)
אבל אני אופטימי ! #thumbsup
stern
Act Compatible
הצטרף: 06 יול' 01
הודעות: 910
מיקום: כנען
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 11:50   
הם בדיוק כמו שאנחנו היינו בגיל שלהם. הם יתבגרו, חלקם ילמדו להקשיב אחד לשני ואולי זה יעבור להם. אלה שלא יתבגרו, ישארו חובבנים. לעומת זאת ההתנשאות של הרבה מהאנשים שליד הקונסולות תשאר להם עד יום מותם (אני לא מתכוון ספציפית אליך, אבל למטבע הזה יש שני צדדים).
_________________
fender blues delux I roland RD700 SX I korg cx-3 | neo ventilator
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 11:57   
המורה שלהם למוזיקה היה גם הוא בשוק בעצמו.. בחלק של הבאלנס במופע זה עוד איכשהו השתפר הבעיה היא חוסר ההקשבה שלהם לדברים והרצון לבלוט..

בעיות נוספות שנתקלתי בהם הם ציוד סוג ז
אני לא יודע אם האשמה היא אצל בני הנוער אבל אני לאחרונה נתקבל בהמון ציוד פשוט זוועתי ונגן שמגיע לי עם גיטרה VARSON שעולה כמות מאות שקלים ורוצה להישמע כמו מליון דולר אז כאן יש לנו בעיה.. (שאולי הוא לא זה שאחראי לבעיה אולי זה מה שדחפו לו בחנות וזה גם הגיוני) אבל כן אי אפשר לצפות יותר מידי מגיטרה כזו

ngox
היית קרוב בהגדרה
הבעיה המרכזית היא שבבית הם עובדים עם ציוד סוג ז וסאונד שאני לא בטוח שהוא בר שמיעה ולכן הם התרגלו אליו והם חושבים שככה זה צריך להיות
הבעיה שסאונד של בית או חדר חזרות לבין הופעה זה עולם אחר לחלוטין ..

לגבי כישרון יש המון עם בעלי כישרון הבעיה היא שהוא לא מנוצל מחוסר הידע של אותם בני נוער ויש הרבה שיש להם מוזיקה לא רעה ואפילו טובה ופה אין ספק בכלל


ציטוט:
הם בדיוק כמו שאנחנו היינו בגיל שלהם. הם יתבגרו, חלקם ילמדו להקשיב אחד לשני ואולי זה יעבור להם. אלה שלא יתבגרו, ישארו חובבנים. לעומת זאת ההתנשאות של הרבה מהאנשים שליד הקונסולות תשאר להם עד יום מותם (אני לא מתכוון ספציפית אליך, אבל למטבע הזה יש שני צדדים).


אני לא מגיע לעשות סאונד בדרכי מלחמה אני לא מאמין בזה
מהרגע שבו נוצר שדה קרב בין הסאונדמן ללהקה מי שסובל זה הקהל
גם להתנשאות אין טעם סבלנות וקשב היא תמיד המפתח להצלחה אני חושב שזה סתיגמה ישנה ובעידן של היום אנשי הסאונד הרבה יותר קשובים מבעבר אולי מי ששייך לדור ה"אנו באנו" זה מכליל אותו וגם שם יוצא יוצאי דופן לי באופן אישי היה סטאג' בתור צעיר עם סאונדמן וותיק מנוסה מהדור המבוגר (פרמיטיבי)
שאיך אומרים ירד אל העם תמיד.
ItayJ
הצטרף: 10 אוק' 09
הודעות: 118
מיקום: פתח תקווה
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 12:27   
אני בן 20, ומכיר את הבעיה המדוברת משני הצדדים. גם מאחורי הקונסולה וגם כזמר ונגן.

אני זוכר שבגיל 16 היתה לנו הופעה גדולה בהיכל התרבות, שרנו 8 זמרים לדינאמיים ובפזמונים שרנו כולם ביחד. היו 3 מוניטורים לפנינו, והיה לי קשה לשמוע את עצמי וכל הזמן ביקשתי להגביר את עצמי, ולאחר ש"הצלחתי לשמוע את עצמי", עוד זמרת ביקשה להגביר את עצמה, וכך זה התגלגל...

הסאונדמן (שהכיר אותי בתור נער רציני ומקצועי בתחום) לקח אותי הצידה והסביר לי יפה שכשיש 8 זמרים אי אפשר שכל אחד ישמע את עצמי הכי טוב.
רק באותו רגע הבנתי את הטעות שלי.

משמע - לעתים ה"שחצנות" המדוברת, היא בעיקר עניין של חוסר מודעות. אני מסכים שיש בני נוער שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת אם הם קצת יודעים לכוון EQ 3 פרמטרים במגבר, אבל עדיין, תמיד ה"מבוגר האחראי" שבאיזור חייב לאזן אותם. ואם מדובר בסאונד של הופעה, אז שהסאונדמן/המורה בבית ספר(/בית נוער) יעשה להם שיחה קולקטיבית עם הדגשים להופעה על במה. הם לא אמורים ללמוד את הדברים האלה לבד, ואני חושב שזה מאוד חשוב לקיים את השיחות האלה.
fugazi
הצטרף: 01 אוג' 08
הודעות: 398
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 12:29   
וזמרים מנוסים וטובים, לא מתווכחים עם הסאונדמן? עכשיו תוסיף לזה יוהרה וחוסר נסיון של גיל טיפשעשרה, וזהז מה שאתה מקבל.

אני כן חושב שרוב הנוער היום חרה, אבל אשמים בזה ההורים שלהם.

כשהייתי צעיר, גם אני חשבתי שאני הכי חכם, אני חושב שאחד ההיבטים החשובים בתהליך של התבגרות, הוא להבין שיש חכמים ממך, וכדאי לסתום את הפה ולשמוע מה יש להם לומר, מצד שני, אני רואה אנשים בוגרים שמתנהגים ככה ואני פשוט מרחם עלייהם.

לגבי ציוד, שוב, מאשים את ההורים, שלא חושבים ששווה להשקיע 2000ש"ח בגיטרה וזאת בהנחה שיש להם מאיפה לגרד את הכסף.
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 12:45   
עוד בעיה היא שיש להקות ואני הפעם יוצא החוצה לא רק לבני נוער בכללי פשוט אצל בני נוער זה יותר מצוי שפשוט לא מבינות איך סאונד עובד כבודדים וכלהקה..

אם סאונד מן מקבל בסיס רע אז לא בטוח שהוא יצליח להוציא משהו או שהוא התקשה להוציא משהו.

אבל אם המצב הפוך ויש בסיס טוב אז גם סאונדמן שהוא לא הכי מוכשר או שבוא נגיד סתם לדוגמא רוק כבד זה לא "הכוס תה" שלו .. אז התוצאה תיהיה סבירה לחלוטין ולא אני לא מדבר על סאונדמנים בלי אוזניים.
nimrod
Supporter
הצטרף: 01 אוג' 01
הודעות: 3887
מיקום: בצומת של אלקטרוניקה, חשמל, רמקולים ומוזיקה
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 12:50   
ngox :
. תוכניות ריאליטי "מוזיקליות" - בתוכניות האלה יש כל כך הרבה דברים מלאכותיים שהבני נוער בטוחים שזו המציאות...אבל זה לויכוח אחר.


מסכים ב 100%, אבל לא מסכים שזה לוויכוח אחר... לדעתי זה בהחלט חלק מהעניין #wink

כמו שלא מעט מהמתמודדים לפחות בתוכניות הנ"ל, מזייפים על ימין ועל שמאל בלי הכרה ובטוחים שהם בסדר גמור,
וגם כל המשפחה/חברים שמלווים אותם יוצאים מגדרם כאילו שהם לא פחות ממיקל ג'קסון... #doh

אני שומע את הקקפוניה הזאת לפעמים (למזלי...) ופשוט מתחלחל.
גם מה'ביצוע' עצמו אבל עוד יותר מחוסר השמיעה/הכרה של ה'אוהדים' #faint

#smile
_________________
... http://boniton.co.il הגברה,תאורה ותיקונים
http://bt-12.com The Balanced Tilters...
בונה מורשה לארגזים שופריים של http://billfitzmaurice.net/
Liron.Chaim
הצטרף: 29 אפר' 10
הודעות: 14
מיקום: רחובות
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 14:37   
אני כל כך לא מסכים עם הקביע הזו שהנוער ( המוזיקאלי של היום ) הוא חרא...
זה שהם לא משופשפים זה דבר אחד... כדי להגיע לסאונד טוב צריך לרצות סאונד טוב וזה מעולה שהם רוצים בכך.
בין הרצון ולמה שקורה בפועל זה כבר משהו אחר - אומנם הציוד הוא לא תמיד טיפ טופ אבל חייבים להתחיל מאיפשהו... וצר לי להגיד את זה , אבל אין סיבה לקנות לילד גיטרה ב2,000₪ אם קיים הספק שהוא יפסיק לנגן... הכי חשוב זה לנגן... אז זה ידוע שערב להקות צעירות זה לא הופעה של u2
אבל כולם -כולם- כולם חייבים להתחיל מאיפשהו ולדעתי זה ככה... לטחון במות ולאט לאט להבין איך עניינים קורים.

ההכוונה מצד הסאונדמן חשובה לאין ערך - " דע את איובך"
כאשר באים לעשות סאונד לערב להקות צעירות יש לקחת בחשבון שהם לא הכי מקצועים בעולם...
סבלנות אל מול הלהקות ולהיות אדיב זה הדרך הכי טובה.. כאשר הסאונדמן בא ואומר לעצמו שהנוער חרא, פה! זה ההתחלה של ערב שעתיד להיות בו הרבה בעיות...
_________________
source טוב הכל טוב #smile
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
עמוד 1 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון