Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
פורסם: שלישי 10 אוק',06 10:18
כדי שיובן למה אנו מתעקשים על אימייל תקני ולא מהסוג החינמי, נסביר שהאימיילים החינמיים לא תמיד מתפקדים, ולרוב מסננים מה שבא להם או בכלל לא מעבירים אימייל.
בנוסף, רבים יוצרים להם חשבונות אימייל-חינמי בכל פעם שהם שוכחים אחד.
בנוסף, קשה להירשם יותר מפעם אחת לפורום כשיש לך אימייל של ספקית התקשורת (למרות שיש כאלו שנותנו יותר, אבל אז זה לרוב מתחלק בין בני המשפחה). אנחנו לא רוצים רישומים כפולים של חברים - ממש לא! להוציא מקרים בהם החבר גולש מן המנין וגם משמש כנציג של חברה ורוצה שזה יהיה תחת אבחנה ברורה (או גלישה ממקורות שונים בהפרדה מובנת).
כל אלה יוצרים על אקט עומס אדיר של אימיילים שלא מגיעים ליעדם (הרשמות, איתותים מהנישות השונות, הודעות אישיות וכו'), ובמקביל מגיעות תלונות מגולשים מדוע לא קיבלו אימייל אישור-הרשמה או למה לא קיבלו בכלל.
גם כך אנו מתעסקים עם הרשמות, מנויים, חברויות, איתותים ואישורים כמעט חצי יום - כל יום. הוסיפו על זה טונות של ספאם שמגיע אלינו מכל אזכור של אימייל-אקט באימיילים שעוברים דרך חברות כאלה. הן כולם עושות מזה כסף - לא סתם נותנים אימייל בחינם!
אבל, לא לכולם יש אפשרות לאימייל תקני שכזה, ויש אזכור למצב בעת הרשמה, כולל אפשרות פניה מנומקת אלינו. במקרה הזה אנו מאפשרים רישום בצורה מיוחדת, לאימייל חינמי (רצוי מהטובים יותר) תוך התנייה שאם משהו יחזור אלינו ממנו, החשבון של החבר יושהה עד החלפת האימייל שלו שוב.
שכך, אין לך בעיה, שנה את האימייל שלך ברגע שיתחלף, תוך איתות אלינו במקרה והמערכת האוטומטית תסרב לקבל אותו.