וואו, אני יושב פה ופשוט קורא את ההיסטוריה שלי עצמי...
מה לעשות, זה עניין של גיל.
אני יושב פה וקורא על טריטון המהולל, שאודה ולא אבוש שעד היום אני מתגעגע לאווירה והסאונד שיצא משם. כשהייתי קטן וצעיר הפקתי שם את "חלומות אחרים" של מאיר בנאי ובאופן מאד לא אופייני, עד היום אני נהנה לשמוע את התוצאה. היו לי הרבה הזדמנויות להקליט שם ותמיד זה היה מיוחד ומעניין.
בקולינור עשינו אז את "גשם" של מאיר בנאי. הפקה של מתי כספי. אני רק עשיתי קלידים. עוד עשיתי שם כל מיני פרוייקטים אחרים שכבר הספקתי לשכוח...
ב"אמדן" של דני גרנות...טוב זה סיפור הזוי בפני עצמו שאולי פעם ארחיב עליו פה...
היה גם את "די.בי." הישן בשדרות ח"ן, ששם הפקתי תקליט של אסתר שמיר ("עד הסוף")...אולפן קטן וחמוד שאי אפשר היה להקליט בו אחרי שעה 23:00 בגלל שזה הפריע לשכנים...
היה את "גל-קול" ברמת גן ששם עשיתי קצת ג'ינגלים...
ב-"סיגמא" האגדי הפקתי את "בדרך אל האושר" של דני רובס, והשתתפתי בכל מיני סשנים חמודים..
וכמובן בשלב מסויים הגיע "זזה" שבתחלה לא היה איזה פאר גדול, אבל איזו אווירה...כמה שאני מתגעגע לתקופה הזו... מאוחר יותר כשהאולפן נהייה מפלצת הוא כבר הפך לי לבית שני שבו הייתי מבקר קבוע, סתם לכוס קפה עם אמנון והחבר'ה...
ואז נכנסתי להיטק...איזה תפנית.. _________________ Hammond B3 ('59) + Leslie 122, Wurlitzer 200A, Nord Stage 3 Compact, TE OP-1, Arturia Minibrute