תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 08:25
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הרחבת התמונה הסטראופונית במסטרינג
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (390) › תצורת הדפסה
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מאסטרינג
Eric.Bar
Act Compatible
הצטרף: 26 ינו' 02
הודעות: 1575
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 23 אפר',05 23:23   
אפרופו לימיטינג וקימפרוס מוגזמים, קראתי באחרונה שתי כתבות מעניינות בנושא
[ כולם מסכימים איתנו, זה רע! ]

קיראו ותהנו (יש תמונות) :

the death of dynamic range
over the limit
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 23 אפר',05 23:55   
ל-justadog, אתה מדבר על טכניקת עיבוי של תפקיד.
להגדיר את זה כחוק של 1+1 יהיה אזלת יד של המלמד והמתלמד כאחד.
אני יותר מאמין שכל כך רצית להיאחז בקסם, והוצאת מהנקרא משפט אחד שבו אתה מאמין ניתן להשתמש כמפתח לריפוי סאונד שאיננו.
נכון, אחד האמצעים לעיבוי תפקיד יהיה להכפיל אותו, או להכפיל אותו בהשהייה - שניהם חיקוי של מצב טבעי בו שני אנשים שרים, או שני כלים (ומעלה) מנגנים יחד אותו דבר.
יש עוד דרכים, אבל עיבוי ממוקד לאפקט של כמות (=הרבה, כמה מפיקים את אותו הצליל) כמו שבדוגמא שציינת, רצוי שייעשה במידה הנכונה והמתאימה לכל יצירה בצורה אישית, לא כחוק יבש של כך-וכך מילישניות השהייה.
אם, לצורך פתרון אינסטנט, תרצה מילוט מהשאלה שלך, אז הנה, בפשטות תואמת:
אם יש לך תפקיד מסוים, נאמר שירה (או כלי נגינה), ואתה רוצה לעבות אותה בצורה הנ"ל, אתה יוצר העתק שלה ומשהה את השמעתה בכמה מילישניות.
העתק זה אתה יוצר בשליחה של אותו התפקיד למכשיר/פלג השהייה, או לערוץ אחר.
- כדי לקבל קורוס (עיבוי מקהלה) ממזגים את התוצאה למקור אחד (או לעצמו) בכמות מדודה.
- אם רוצים רוחב, מפנים כל צליל (המקור וההעתק המושהה שלו) כל אחד לכיוון קצת (או יותר) שונה בין ימין לשמאל.
את השאר תעשה האוזן #smile
זאת, בפשטות, כדי שתתחיל להתאמן על הפרמטרים שלה עד שתגיע להבנה ותוצאה.
מכאן אפשר להמשיך ולהפליג במכמני העיבוי כיד הדימיון, כאשר פרמטרים נוספים נכנסים לתמונה, מענינים לא פחות.
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: ראשון 24 אפר',05 10:09   
BoksteR :
אפרופו לימיטינג וקימפרוס מוגזמים, קראתי באחרונה שתי כתבות מעניינות בנושא

מומלץ לכל אחד שיקרא את מה שאריק מציע, וויבין על מה מדובר. על הבעייתיות של הסאונד (האמריקאי ברובו), על שימוש לא נכון בפלגים ואמצעי עיבוד אינסטנט, על טרנדיות, ועל אנשי מיקס ומסטרינג שלא מבינים בכלל מה הם עושים, ומה קורה שדור חדש שומע תוצאות כאלה וחושב שזה סטנדרט...
על זה היתה גם השרשרת הזו. #ugh
  justadog  
הצטרף: 25 אוק' 04
הודעות: 58
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: ראשון 24 אפר',05 18:17   
תודה על ההסבר המפורט. רק יש לי עוד שאלה אחת: האם את כל מה שרשם ReuvenM ניתן להסיג על ידי פרמטרים שונים של delay או שיש דרך אחרת (עדיפה) לייצור כל אחד מהתופעות שהוא הזכיר?
וכמובן שוב תודה לכל מי שהגיב ותרם מהידע שלו, אני בטוח שזה יעזור לא רק לי!
yogevsamina
תומך
הצטרף: 04 אפר' 03
הודעות: 403
הודעה פורסם: ראשון 24 אפר',05 22:15   
ציטוט:
[ כולם מסכימים איתנו, זה רע! ]


הקליינטים לא מסכימים איתנו הם רוצים "ווליום כמו הדיסק החדש של ריקי מרטין".
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: ראשון 24 אפר',05 23:44   
yogevsamina :
ציטוט:
[ כולם מסכימים איתנו, זה רע! ]


הקליינטים לא מסכימים איתנו הם רוצים "ווליום כמו הדיסק החדש של ריקי מרטין".


Make them 2 versions, dynamic vs. chopped, and play them while a/b switching @ the same lis10ning level.

In the Waves L1, L2 etc. U can even "link" the i/o faders so that the monitoring level stays the same while hearing the transients getting chopped.

הקליינטים רוצים גם ב- 100 שקל בחצר, אז מה?

Try 2 let them HEAR what the consequences r.

Peace,

Zooot
shem_tov
S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
הודעה פורסם: שני 25 אפר',05 17:04   
ציטוט:
הקליינטים רוצים גם ב- 100 שקל בחצר, אז מה?


מה עלו המחירים ? #smile
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שני 25 אפר',05 21:26   
shem_tov :
ציטוט:
הקליינטים רוצים גם ב- 100 שקל בחצר, אז מה?


מה עלו המחירים ? #smile


It takes 2 4 stereo, twins 4 mono compatiblity....

Peace,

Zooot
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מאסטרינג

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4
עמוד 4 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון