תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 15:33
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
תופים - מרוחקים?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תופים וכלי הקשה
sny
הצטרף: 22 מרץ 02
הודעות: 74
סאונד "בפנים"
הודעה פורסם: שבת 15 נוב',03 12:24   
בשביל להגיע ל"סאונד בפנים", גודל החדר הוא עניין שולי.(הכל לדעתי כמובן).
תנסה לעבוד הרבה עם גייטים על כל תוף ככה שהם ממש ישמעו דחוסים בטירוף,ממש נקודתיים,
אין פה בכלל חשיבות לאקוסטיקה(במידה וזה לא מקלט) או לגודל החדר, פשוט לדחוס אותם.
תנסה להקצין ואפילו להוציא אותם חסרי חיים ו"מכונתיים".
את עבודת הנפח תשאיר ל OH אבל לא בהגזמה, חשוב שהם יקלטו בעיקר את המצילות, אם אין לך אפשרות לכסות כל תוף ע"י מקרופון עדיף שלא תשתמש בו בכלל. (בתוף). אל תשאיר את העבודה הזאת לOH ,הם רק יוסיפו לך נפח שאתה לא מעוניין בו.

מקווה שתרמתי מנסיוני הדל.

נ.ב
רק אחרי 4 שנות לימוד תופים הגעתי אל הגדול מכולם - אהרלה קמינסקי - ונשארתי אצלו 8 שנים.
דבר אחד יש לי לומר, הכל עניין של גישה. לא סאונד חדר, לא סאונד תופים, לא מיכשור ולא נעליים.
יש הבדלים עצומים בין מתופף אחד לשני, דבר שכנראה לא הפנימו בארץ ראה מקרה אשר פדי,
שהוא ללא ספק מתופף מעולה, אבל מופיע בכל דיסק ישראלי. אותו דבר לגביי אבי סנגולדה, אבי יפרח ושות'. כנ"ל לגביי אולפנים וטכנאים. כולם עושים את הדיסק של כולם.
זה בהחלט הדבר העיקרי שמשפיע על ה"סאונד הישראלי".

שבת שלום.
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
Re: סאונד "בפנים"
הודעה פורסם: שבת 15 נוב',03 17:47   
sny :
בשביל להגיע ל"סאונד בפנים", גודל החדר הוא עניין שולי.(הכל לדעתי כמובן).
...<-SNIP-> ...,
אין פה בכלל חשיבות לאקוסטיקה(במידה וזה לא מקלט) או לגודל החדר, פשוט לדחוס אותם.
...<-SNIP-> ...
...<-SNIP-> ... ל OH אבל לא בהגזמה, חשוב שהם יקלטו בעיקר את המצילות, אם אין לך אפשרות לכסות כל תוף ע"י מקרופון עדיף שלא תשתמש בו בכלל. (בתוף). אל תשאיר את העבודה הזאת לOH ,הם רק יוסיפו לך נפח שאתה לא מעוניין בו.




MAMASH LO. The room is not just about the reverb. It interacts with the drum ITSELF setting the tone. Low ceiling = immediate shock wave suppressing the drum. The OH r the "air" of each individual drum. U want them close, not dead.

I helped a friend 1ce (a talented producer and engineer) capturing a kit 4 in-yer-face.
The drummer was a pro (1 of the best IL drummers IMO), kit was gr8, studio was Hamon, desk was the Neve.

The drummer was gullible enough 2 take my offer and play in a certain balance, and soon enough wanted 2 shoot me - it was hard.
We fed my setup 2 the cans, and he had 2 make it sound balanced.

My friend recorded the mics he already set up (regular multi-mic kit) and my setup on different tracks.

After a few days I got a call from my friend - he was amazed the how the "new" trx were cutting through the mix, in-yer-face.

Mics were just 2 OH, carefully placed, and a mic in front of the kick.



ציטוט:

נ.ב
רק אחרי 4 שנות לימוד תופים הגעתי אל הגדול מכולם - אהרלה קמינסקי - ונשארתי אצלו 8 שנים.
דבר אחד יש לי לומר, הכל עניין של גישה. ...<-SNIP-> ...יש הבדלים עצומים בין מתופף אחד לשני, דבר שכנראה לא הפנימו בארץ ראה מקרה אשר פדי,
שהוא ללא ספק מתופף מעולה, אבל מופיע בכל דיסק ישראלי. אותו דבר לגביי אבי סנגולדה, אבי יפרח ושות'. כנ"ל לגביי אולפנים וטכנאים. כולם עושים את הדיסק של כולם.
זה בהחלט ...<-SNIP-> ... משפיע על ה"סאונד הישראלי".

שבת שלום.


MAMASH KEN.

Peace,

Zooot
miko
תומך
הצטרף: 17 אוג' 01
הודעות: 1090
מיקום: המבורג, גרמניה
הודעה פורסם: שבת 15 נוב',03 21:28   
אני לא חושב שזה נכון לעשות הפרדה בין התופים לשאר הכלים המוקלטים, בסה"כ אם שאר הכלים היו במיקס בסאונד וצורה אחרת זה היה נשמע לך אחרת לחלוטין, אולי לפני פרוייקט מסויים תנסה לשמוע במשך כמה זמן חומר שמתאים לפרוייקט ויכנס לך טוב טוב לראש כך שכבר מההתחלה תמצא את מה שאתה מחפש - לדעתי זה לא הציוד ולא החדר, זה הכל בראש (או אוזניים) וביכולת של כל אדם להוציא את זה לפועל. (תוריד תוריד משהו מהלינק הבא - זה הוקלט עם 2 אובר האדים + אחד לבייסדראם ואחד לסנר - http://stage.co.il/Stories/251940 ובציוד מינימלי ולא משהו בלשון המעטה)



http://stage.co.il/Authors/SpawnOfEvil
  Rock_Artist  
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2977
מיקום: תל אביבה
הודעה פורסם: שבת 15 נוב',03 22:46   
זוט - אני אחזיר תגובה ברגע שאני אשב ואענה במסודר ורציני. תודה על הכל.

מיקו,
תשמע את החומר שלך ותשווה אותו לדיסקים בסגנון שיצאו ברליסים כמו שצריך. מרחק תהומי שנובע מכל השרשרת (כולל נגנים). הדבר הכי בעייתי בלינק שלך זה הבאס שהוא מנותק מהמיקס לחלוטין.

אני לא אשקר לך לציוד יש אחוז מאוד קטן בהשפעה אבל זה לא נגמר ברגע שאתה עולה לרף גבוה יותר אתה שומע את הבעיות ברף הישן. זה התפתחות והתמקצות...
היום בעידן "אולפן לכל בית" יש איכות בהחלט גבוה שיכולה להפיק תוצאות מדהימות וההבדל בין ציוד _רע_ לציוד בינוני הוא כמו 30/100 ל90/100 ההבדל בין ציוד בינוני לציוד מקצועי במחירים שכאלה הוא 90/100 ל100/100 זה בדיוק כמו בלימודים. הרבה יותר קל לשפר ציון מ60 ל80 אבל לשפר מ92 ל98-100 זה דורש הרבה יותר אנרגיה. אותה דבר פה זה כבר דקויות שלפקידה ששומעת גלג"צ לא יזיזו תרדיו הקטן שלה שגם ככה לא מסוגל להפיק חצי מהתדרים שהקלטת אבל זה ליגה אחרת שאני מאמין שגם אם אתה/אני/כל אדם לא שם צריך לשאוף אליה.
שלמות זו לא מילה גסה. #smile
miko
תומך
הצטרף: 17 אוג' 01
הודעות: 1090
מיקום: המבורג, גרמניה
הודעה פורסם: שבת 15 נוב',03 23:47   
אני לא טוען שזה מושלם או מתקרב לשלמות , זה הוקלט כמעט לפני שנה וכך חשבנו שאנחנו רוצים להשמע - אז, בלי קשר זה הוקלט בציוד אפסי למדי ויצא לנו יותר טוב מכל ההקלטות שגנזנו מאולפנים מקצועיים שהציוד שלהם הוא במרחק שנות אור קדימה ממה שהיה לי בהקלטה שם , זה העיניין מאיזה רקע אתה מגיע וכמה אתה תשקיע על פרוייקט מסביב - כלומר אם להקה שבאה להקליט שיר אחד אתה בשביל זה שבוע מראש תשמע חומר שמתאים לסיגנון בדיסקים מחו"ל (אני לא שולל מהארץ אבל נושא האשכול הוא חו"ל) עד שזה פשוט יכנס לך טוב טוב לראש, כמה בדיקות ושינוי מיקומי וסוגי מיקרופונים תהיה מוכן לעשות לפני התחלת ההקלטה עד שתקבל את הבסיס שיהיה קרוב למה שאתה מחפש, כמה זמן גם תשקיע על המיקס והישיבה של כל ערוץ במיקס ללא פשרות - זה הכל עיניין של זמן השקעה ולהיות בראש פתוח לניסיונות , אני בגלל שזה תחביב משקיע הרבה אבל במקומות ששם זמן שווה כסף זה כבר אחרת ותלוי בתקציב של האמן או ההרכב שמקליט.

כדרך אגב - הסיגנון זה OLD SCHOOL DEATH METAL - לכן יש קיצוניות בחלק מהרכיבים של התופים וחלקים אחרים מוצנעים (או מבוטלים כדוגמת המיקרופונים של התמים והפלורים לא נכנסו למיקס)
תוריד לדוגמא את הלהקה
possessed
הייתי יכול להקליט את הכל בשילוב של חי עם טריגרים והיה יוצא לי סאונד של כל הלהקות החדשות בז'אנר (דוגמאת children of bodom, vader וכו...) אבל שוב - זה לא הסיגנון...

עוד משהו קטן - דיסק שהפקתי ללהקת מטאל ישראלית קיבל בפינלנד ביקורת ושם רשמו שהחבר'ה נשמעים סקנדינבים לחלוטין(כך תרגמו לי מפינית), את המיקס לקח לי כחודש וחצי להשלים ל 9 קטעים.

http://www.imperiumi.net/dem_2.php?id=563
מי שיודע פינית שיתרגם לי את זה בצורה טובה!!!!


http://www.metalnetradio.com/Review/CdReviews.htm
בלינק הזה לחפש להקה בשם solitary - הציון על הדיסק 8.5 - אחד הדיסקים המושמעים ביותר בתוכנית Underground Metal Show בתחנת הרדיו האמריקאית-קנדית metalnetradio (מידע שהתחנה שלחה אל הלהקה במייל)

http://stage.co.il/Authors/SpawnOfEvil
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תופים וכלי הקשה

לך לעמוד הקודם  1, 2
עמוד 2 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון