S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
פורסם: רביעי 04 יונ',03 21:20
מה קרה ל we'l fixed it when when we mix it , והאם התחילה עונת המסטרינג?
(שבה מתעורר הJS משנת החורף, ומתרוצץ ביער כאחוז תזזית)
בעיות כאלה רצויי לפתור בשלב המיקס , ולא להתפלל שטכנאי המסטרינג יקח את החירבוש האחרון שהוצאנו , ויהפוך אותו ליצירת מופת.
הרבה יותר הגיוני לפנות לאולפן/טכנאי מקצועי שיעזור לך בשלב המיקס.
הצטרף: 05 אוק' 02
הודעות: 21
פורסם: חמישי 05 יונ',03 16:09
אני מתנצל מראש ואומר שאני לא מתמצא במובנים המקצועיים שבתחום, הוצאתי כבר כמה שירים שאני הלחנתי אני כתבתי אני שרתי ואני הקלטתי, הכל אצלי באולפן הביתי, ולכולם יש איכות מקצועית , באלאנס מצויין, ושמיעה מעולה, אבל בשיר האחרון הספציפי הזה הגעתי לשלב האחרון שפשוט הרמתי ידיים ממנו, השיר מעולה לשמיעה אגב לאוזן רגילה אבל אני בטוח שלאוזן מקצועית של טכנאי או כל אחד שמתעסק בהקלטה ומוסיקה זה קצת יעלה את המשפט " זה יכול להשמע טוב יותר" ואני רוצה שהאיזון הסופי יגיע לרמה הזאת , השמעתי את זה להמון אנשים וכולם הגיבו בחיוביות יוצאת דופן אבל לי , לאוזן שלי הוא דרוש שיפור, אז חשבתי לעצמי שבמקום שאני הרמתי בו ידיים אולי נתן לטכנאי מסטרינג להמשיך מאותה נקודה מה דעתכם?
וכמה שאלות שאני רוצה לדעת את התשובות עליהם מכם למטרה עצמית וידע בתחום:
כמה עולה לעשות מאסטרינג? (בסביבות כמה לשיר באורך ממוצע)
איך מביאים את התוצר הסופי למאסטרינג? על איזה מדיה הכוונה, דיסק, סליל, פייל של קיובייס כולל הערוצים וההקלטה, דאט, או פשוט צורבים את השיר על דיסק ולוקחים למיסטור?
האם אחרי המאסטרינג זה ישמע מאוזן? אחרת לאוזן מקצועית? או שפשוט לא יהיה הבדל כל כך משמעותי.
תודה לכם