תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 10:12
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הבדלים בסאונד..ממש מעצבן!
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) › תצורת הדפסה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  Cohental  
הצטרף: 10 ספט' 17
הודעות: 19
הבדלים בסאונד..ממש מעצבן!
הודעה פורסם: ראשון 08 אוק',17 10:40   
שלום לכולם..
כחובב הופעות חיות אני הולך לכל מיני הופעות.
האחרונה היתה של פוליקר.
כבר שנים שאני חש שהסאונד בהופעות הוא סבבה לגמרי.הסאונד בדרך כלל נקי וממש כיף להאזין.הבסים מדהימים ובכלל זאת חוויה.
מצד שני אני מגיע לאירועים כאלה ואחרים בהם יש מערכות הגברה במאות אלפי שקלים.
אבל שם הסאונד על הפנים...
צרור של רעש בלתי נסבל שפשוט בא לך לעוף משם..
קרה לכם?
מה אתם אומרים?
mixtrim
תומך
הצטרף: 23 אפר' 11
הודעות: 588
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: ראשון 08 אוק',17 11:46   
באמת כך, למשל הייתי בהופעה של MBD (מרדכי בן דוד - מוסיקה יהודית, היו גם ישי ריבו ועוד..) בנתניה
וזה נחמד להתעדכן בסגנונות מוסיקה אחרים ומגוונים והיתה הופעה מרשימה ושמחה!
אבל הסאונד היה גרוע! (והיתה חברת הגברה מהטובות בארץ וטכנאי ממש מוכר ומקצועי)
השורות הראשונות חטפו רמקולים בגובה האוזן שקרעו את עור התוף
מי מסדר ככה במות? זה מוציא שם רע לטכנאים שהם מביאים לעשות סאונד.
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: ראשון 08 אוק',17 12:48   
חברת הגברה ידועה, ציוד מעולה וטכנאי בעל שם אינם, לצערי, ערובה לסאונד הגברה טוב ומספק, לא בארץ ולא בחו"ל.
כבר שמעתי מכל הצירופים האפשריים ויש אכזבות שבלתי נקלט שטכנאי בכלל עובד שם.
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שני 09 אוק',17 12:48   
מצד שני:

כמה פעמים יצא לך, אחרי שנאבקת קשות לייצר סאונד סביר ולא כואב, עם שירה שניתן להבין בה את המלים, לסגור את המאסטר ולהבין שהווליום על הבמה (מוניטורים, תופים, מגברי גיטרות וכו') חזק מדי גם אם הרמקולים שמופנים לקהל בכלל לא עובדים?

כמה פעמים יצא לך לדחוף 5 נגנים לבמה של 2*5 מ' כי בהפקה חשבו שזה מספיק?

כמה פעמים הכריחו אותך לשים את המיקסר לצד הבמה ולא ממול במרחק האזנה סביר כי "לעבוד עם אייפאד זה מספיק טוב"?

כמה פעמים יצא לך להגביר הופעה באולם ספורט או באולם אחר שבו כל מה שיוצא מהרמקול נשמע כאילו עבר דרך ריברב על 100% רטוב?

ועם כל זה אני מסכים, לפעמים גם העבודה של הטכנאי היא הבעיה - קורה לכולם, גם לי, ואחד האתגרים זה לקחת נשימה עמוקה ולתקן טעויות, לקבל (חלק מה)הערות ולהקשיב עם האוזניים ולא עם הרגלי העבודה.
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
adamp
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: שני 01 ינו',18 05:06   
מהניסיון היכרות שלי עם אילן (הטכנאי שמתפעל את ריבו ופוליקר) זה נדיר מה שאתה מתאר אבל יכול לקרות גם לטובים ביותר בשל תנאים כאלה ואחרים כמו שציין ידידנו מעל מר UV
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון