S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2976
מיקום: תל אביבה
פורסם: שישי 08 פבר',02 23:20
רמקול לשימוש הגברה נניח נבדל במיקום הרכיבים בפנים ובתכונות הרכיבים הפנימיים (וה"בוקסה") הכל יחדיו יוצר את אופיו של הרמקול.
זכור שרמקול (באשר הוא) מחולק למספר דרייברים -
וופר, טוויטר, מיד-ריינג' ולכן ישנו המושג 2WAY, 3WAY (ישנם עוד) המתארים את מספר הרכיבים הפנימיים.
לכן גם 2 מוניטורים (וסתם לידיעה יש הרבה מוניטורים לבמה שכל אחד מטרתו אחרת) יכולים להיות שונים במבנה הקופסה ("בוקסה") הרכיבים הפנימיים ותכונות הרכיביים הפנימיים (כדוגמאת טוח היענות).
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
פורסם: שבת 09 פבר',02 05:23
אני אנסה עוד פעם, למרות שבמעשי זה אני מקפיץ את האייטם חזרה לתחילת הרשימה:
רמקול לשדה רחוק (ספיקר בלשונך) ומוניטורים בנוים אחרת מכל מיני סיבות אבל קודם כל נגדיר מה המטרה:
המטרה המשותפת לכל ההפקה ממהנדסי הרמקולים דרך היצרנים, הסאונדמן, הקהל והאומן היא לאפשר לכל זוג אוזניים במרחב להאזין למסר המוגבר בנאמנות הגבוהה ביותר למקור וברמת ההגבר והרזולוצייה האופטימאליות. (לאו דווקא המאקסימאליות).
מאחר וקיימים הבדלים מהותיים וקיצוניים בין האומן לקהל מבחינות רבות של קליטת המסר המוגבר (הזווית, המרחק ונתונים רבים נוספים), היה צורך לתכנן מוצרים המותאמים לשוני זה ושיאפשרו את הגשמת המטרה.
מבחינה זו, בהחלט קיימים כמה הבדלים עקרוניים בין רמקולים לשדה רחוק לבין מוניטורים.
זו הפילוסופיה מאחורי הטכנולוגייה.
לפרט בדיוק איך כל סוג עובד נראה לי מיותר משום שייש שונות מיבנית רבה גם בתוך קבוצת המוניטורים עצמה וקבוצת הספיקרים.
את העיקרון אני מניח שהבנת.
הצטרף: 02 ינו' 02
הודעות: 402
מיקום: פ"ת
פורסם: ראשון 10 פבר',02 00:07
את העקרון אני יודע עוד לפני, מה שעניין אותי זה מה שבחרת לא להרחיב בו...
אבל תודה בכל מקרה